Gå til innhold

Ranks.no Ny spill side for Playstation 3

Ranksno

Anbefalte innlegg

Hallo godt folk på Gamer.no

Vi er en gjeng gutter som tenkte vi skulle starte opp en side, på denne siden kommer det anmeldelser og guider til Playstation 3. Alt dette kommer til å være i video format med norsk tekst og norsk tale.

Målet vårt med denne siden er at den skal brukes av folk som ikke bruker all sin tid på pc og spilling men kanskje av folk som bare vil se om de mest omtalte spillene de hører om faktisk er bra og verdt å kjøpe for folk uten et lite statsbudsjett å bruke.

- Vi kommer selvsagt ikke til å sette ut og prøve å slå etablerte sider som IGN osv. men heller supplere dem. Selv om vi skal prøve å være ambisiøse.

- Vi prøver å være så objektive som mulig og vi kommer heller ikke til å komentere på noe om Xbox 360. (Vi har ikke noe i mot Xbox 360 og vil prøve å leve i harmoni.)

- Vi kommer også etterhvert til å få opp et forum, her er alle velkommene både Wii og Xbox 360, men vi tror det kommer til å bli en over vekt av Playstation 3 fans.

Her er en liten smake bit av det som kommer:

Ps. Siden er ikke oppe enda, men vår beste HTML koder jobber på spreng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin ide, kan komme med noen forslag til websiden.. :)

Tenk mest mulig PS3 når dere lager html-siden..

Gjør det enkelt å brovse med PS3-browseren, slik at man enkelt kan skifte news-items o.l. med PS3-kontrolleren. :)

(f.eks ungå rullegardin-menyer, og funksjoner som gjør at man må presisjon-styre med pointer, mye bedre om man bare kan bruke Dpad'n.)

Legg inn alle videoer/trailere å slikt i Mpeg4, WMW eller andre native PS3-kodeker.. :)

Ikke bare legg inn video i lav-kvalitet, jeg hater websider hvor jeg kommer over noe som er intressant, og ikke kan sjekke høykvalitet-film. :-)

Så håper dere kan alltid legeg inn en alternativ link med høy-kvalitet.

Lenke til kommentar
Fin ide, kan komme med noen forslag til websiden.. :)

Tenk mest mulig PS3 når dere lager html-siden..

Gjør det enkelt å brovse med PS3-browseren, slik at man enkelt kan skifte news-items o.l. med PS3-kontrolleren. :)

(f.eks ungå rullegardin-menyer, og funksjoner som gjør at man må presisjon-styre med pointer, mye bedre om man bare kan bruke Dpad'n.)

Legg inn alle videoer/trailere å slikt i Mpeg4, WMW eller andre native PS3-kodeker.. :)

Ikke bare legg inn video i lav-kvalitet, jeg hater websider hvor jeg kommer over noe som er intressant, og ikke kan sjekke høykvalitet-film. :-)

Så håper dere kan alltid legeg inn en alternativ link med høy-kvalitet.

8842475[/snapback]

Veldig gode Ideer :thumbup: Har faktisk ikke tenkt over at den burde se bra ut i Playstation 3 browseren. Det kommer til å være veldig enkelt å manøvrere.

Det med høy oppløsning er jeg ikke sikker på om vi får til, selvfølgelig som download, men jeg er usikker på om vi kan få til noe ala gametrailers.com hvor du kan se høyoppløst i browseren.

Takk for tips og vi håper at flere vil like ideen vår ;)

Lenke til kommentar

skrik_159765h.jpg

Aaaaaaaaaaaa konkurranse! :p For å dele litt er erfaring; Når vi snakker trafikkmessig er brukerscenen litt liten for tida, men har stor tro på at det tar seg opp til høsten når titlene kommer. Ta for all del turen innom forumet vårt. (Se sigg)

Lykke til med sida! :)

Lenke til kommentar
skrik_159765h.jpg

Aaaaaaaaaaaa konkurranse!  :p  For å dele litt er erfaring; Når vi snakker trafikkmessig er brukerscenen litt liten for tida, men har stor tro på at det tar seg opp til høsten når titlene kommer. Ta for all del turen innom forumet vårt. (Se sigg)

Lykke til med sida!  :)

8843591[/snapback]

Se pm ;) Håper at det åpner nye muligheter :)

Lenke til kommentar

Kanskje du kan ta en titt på flere andre norske spillsider og community for å hente litt inspirasjon. Stiller meg veldig positivt til nye spillsider på norsk, selv om jeg ikke har en PS3. Trenger mer av dette i spill-Norge. Ønsker dere lykke til!

Sjekk siggen min også. :p

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Beklager, men jeg ble ikke imponert. Dere er en gjeng med gutter som driver amatørjournalistikk etter skoletid? Traileren, som overhode ikke gir noe godt inntrykk, har flere skrivefeil. Det samme har forresten det første innlegget ditt. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skal reklamere for siden din hos konkurrentens eget Playstation-forum. Legg det i signaturen din eller drit i det.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Takk for de snille ord.

Edit:

Ville bare si at folk her er utrolig greie og det virker lovende, men vi tre som prøver å dra det igang har ingen utdannelse innenfor noe av dette (uten om vår Html-guy). Hvis det virker eller ser litt amatørmessig ut så er det fordi vi er i en innlæringsfase og den kurven er lang og bratt. Dessuten føler vi at den nisje gruppen vi prøver å treffe heller ikke vil bry seg mest om akkurat dette, de vil forhåpentligvis like siden fordi den gir akkurat den informasjonen de trenger og ikke noe mer.

Endret av Ranksno
Lenke til kommentar

Saksa ifrå traileren:

En side for deg som vil ha anmeldelser til PlayStation 3, men beregnet på normale menneskers spill behov"
Kva i alle dagar betyr det?

Og så kjem det video frå Resistance og Motorstorm -- eg likte ingen av dei. Skal eg gå ut ifrå at eg ikkje har normale spel behov då?

Edit: jo, men for all del. Lukka til.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Saksa ifrå traileren:
En side for deg som vil ha anmeldelser til PlayStation 3, men beregnet på normale menneskers spill behov"
Kva i alle dagar betyr det?

Og så kjem det video frå Resistance og Motorstorm -- eg likte ingen av dei. Skal eg gå ut ifrå at eg ikkje har normale spel behov då?

Edit: jo, men for all del. Lukka til.

8848851[/snapback]

For å klare opp i det; det vi mener er folk som ikke bruker all sin tid på spilling, ikke hvilke spill du liker.

Hvor mange er det egentlig som går å kjøper alle spillene som en spill side har anmeldelser fra?

Lenke til kommentar

8848851[/snapback]

Merka også det. 3 spill i traileren.

8849523[/snapback]

Det var bare som eksempler siden de er de spillene som er mest populære til Playstation 3 nå.

Lenke til kommentar

Da føler vi at det er på tide men en liten oppdatering til dere som faktisk likte konseptet vårt.

Vi har laget en ny video som omhandler kommende spill til Playstation 3. Vi har i denne videoen bare tatt med de som kommer i 2007 og hvis noen av spillene har blir utsatt så vil vi si at denne filmen har gyldighet til og med i dag 13. Juni 2007.

Du er kanskje ikke enig med hvilke spill som burde være med på denne listen, men dette er sånn vi vil at den skal være. Under produksjonen glemte vi et spill og alt ble ferdig rendret før feilene ble oppdaget, dette er svært beklagelig, men det er en update ut akkurat nå. Vi vil også minne om at denne videoen har full tale gjennom hele så her er det bare å lene seg tilbake og nyte(Evt. feil som blir uttalt er svært beklagelig og vi håper dere overser dem, på forhånd takk).

Det er en ganske stor tabbe som ble gjort under stemmeinnspillingen og det er, for de oppvakte, at det blir sagt "... Urothopia..." når det egentlig skal være "euphoria".

Her er de endelig:

+

Dette var vår første film med stemme lagt til og som sagt så er det en bratt kurve å passere så ikke bry dere med evt. feil osv som blir enten uttalt eller sagt.

Mvh.

Ranks.no

Lenke til kommentar
Er ikke denne tråden egentlig i strid med retningslinjene? den er jo ren reklame for en (kommende) annen side?

8855498[/snapback]

Oj! Dette var vi ikke fullstendig klar over, hvis en moderator vil så kan denne tråden godt stenges.

Vi beklager dypt og indelig hvis dette er i strid, vi ville bare informere.

Lenke til kommentar
Tullinger... Dere har glemt de to største da...

Final Fantasy og Gran Turissimo... :)

Haze liksom :p

8858007[/snapback]

Det er en veldig god grunn og det er fordi ingen av dem har fått en realease date enda. Vi tenkte vi skulle ta med de som kommer i 2007.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...