Dzeko Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hei. Jeg skal til å bestille meg et DNB Intro kort(kreditkort for ungdom mellom 13 og 18 år), og lurte på om jeg kunne bruke det til å handle over internet. Feks komplett.no og lignende. ELLER. Kan jeg opprette en paypal account for så å kunne handle over ebay? (det som intereserer emg mest egentlig) Takk på forhånd... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Tror ikke du kan noen av delene, desverre siden ungdomskort sjelden er debit-kort. Men du kan sette inn penger på PayPal-kontoen din fra vanlige bankkontoer da. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Så fra den bankkontoen jeg oppretter av å få introkort kan jeg lage paypal konto? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Da tror jeg du må ha nettbank og da må du være over 16 år Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Tror ikke du kan noen av delene, desverre siden ungdomskort sjelden er debit-kort. Men du kan sette inn penger på PayPal-kontoen din fra vanlige bankkontoer da. Introkort er utelukkende et debetkort, hvilket betyr at penger må være på konto for å benytte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå