AnDrE- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei har kjøpt meg et par 6x9 høyttalere som jeg har satt i hattehylla nå. en kompis av meg sa jeg måtte spille de inn. han sa spille på 1 i 12 timer, men dette syns jeg blir veldig lenge. hva mener dere om hvor mye de trengs å spilles inn? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 forskjellige meninger om det der. Jeg for min del ar hørt at innspilling ikke er nødvendig på dagens høytalere, men at man gjor det på eldre høytalere for at membranen sku få "løsne" eller hva det no enn var. Men er ingen ekspert på området Lenke til kommentar
AnDrE- Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 oki, så da er det bare å spille i vei da? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 tja, altså du kan jo øke gradvis, men tviler på at du trenger å spille i 12timer på 1 i volum Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kan begrepet innspilling snart dø? Innspilling er beskrivelsen på perioden det tar for et element sine parametere å stabilisere seg, ingenting å ta hensyn til, med andre ord. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kan begrepet innspilling snart dø? Innspilling er beskrivelsen på perioden det tar for et element sine parametere å stabilisere seg, ingenting å ta hensyn til, med andre ord. 8842807[/snapback] 101% enig. Guff på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå