SiR0 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ingen får lov til å lage programmer som kjører på iPhone. Ennå. Les mer Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 At telefonen ikkje eingong kan brukast til å installere programmer på beviser vel kor dum denne telefonen er. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Den støtter såvidt jeg har lest ikke java-programvare heller? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kommer jeg til å få meg denne fonen uansett? Nei! Grunnen til at jeg likte P-serien til SE var at det fantes programmer til den som utviklere bare kunne sette i gang med å lage, som multiplattformen Smartmovie, V-rally (med PS1-grafikk! om ikke hakket bedre...), og mye mer. P910 og P990 har jo fysisk qwerty-tastatur i tillegg til onscreen. Dårlig tredjeparts-støtte, dvorak onscreen-tastatur (August Dvorak, ikke John), og med en prislapp på 'six fucking hundred dollars', kjøper jeg heller en PS3 til så jeg og bruttern kan kjøre mot hverandre på Motorstorm... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Haha, skyter seg litt i foten da ja. Men nå er vel ikke Apple kunder (les fanboys) de som bryr seg om slikt, de kjøper den nok allikevel... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) "Mange frykter nå at det aldri vil bli utviklet noen killerapps for iPhone [..]"Denne setningen mangler en "av andre enn Apple selv" for å være sann. Endret 12. juni 2007 av transistorbass Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hm... Høres ut som om det blir dårlige greier med denne iphonen. Jeg holder meg til SE jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kommer jeg til å få meg denne fonen uansett? Nei! Grunnen til at jeg likte P-serien til SE var at det fantes programmer til den som utviklere bare kunne sette i gang med å lage, som multiplattformen Smartmovie, V-rally (med PS1-grafikk! om ikke hakket bedre...), og mye mer. P910 og P990 har jo fysisk qwerty-tastatur i tillegg til onscreen. Dårlig tredjeparts-støtte, dvorak onscreen-tastatur (August Dvorak, ikke John), og med en prislapp på 'six fucking hundred dollars', kjøper jeg heller en PS3 til så jeg og bruttern kan kjøre mot hverandre på Motorstorm... 8843587[/snapback] Det er faktisk QWERTY på den, det var nok bare en mockup pga at artikkelen handlet om Dvorak som gjorde at det var dvorak layout på det bildet. Ellers så er jeg enig i det du sier, jeg kunne gladelig ofret litt stabilitet for muligheten til å kunne kjøre alsken programmer på den. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 "Mange frykter nå at det aldri vil bli utviklet noen killerapps for iPhone [..]"Denne setningen mangler en "av andre enn Apple selv" for å være sann. 8845073[/snapback] Det gjør det vel ikke... Jeg frykter at det aldri vil bli utviklet noen killerapps for iPhone...Punktum finale. Hva jeg og andre frykter kan da ikke du eller andre Apple-folk bestemme for oss. Mangelen på 3de parts programvare er en showstopper av dimensjoner for veldig mange som vil bruke mobilen sin i jobb-sammenheng. Innkludert meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg