Gå til innhold

fjerne quick time uten å ødelegge iTunes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
?

Winamp er den desidert beste musikkavspilleren.

iTunes er jo et program jeg ville skammet meg over om det var jeg som lagde det.

Winamp kan utvides ganske hardt med både Plug-ins og skins for å støtte flere formater, visualizers etc.

iTunes bare rævkjører deg helt til du avinstallerer dritten.

8860978[/snapback]

 

jeg har ipod så derfor bruker jeg itunes, men jeg gir meg faen i om d liker winamp eller itunes.

Lenke til kommentar

At Winamp er den desidert beste musikkavspilleren tror jeg ikke jeg ville løpt så langt ut med.

For jeg personlig kunne ikke vurdert WinAmp engang, av samme grunner som han postet.

 

Jeg liker oversiktligheten i iTune f.eks og vil ikke ha masse lister, vinduer og innstallere masse Add-Ons som gjør det enda mer avansert og bruke.

Jeg vil heller ikke ha noen glorete visualisation som lyser opp halve rommet mitt.

 

Jeg vil ha en oversiktlig liste over musikken min, en enkel måte og opprette spillelister på og enkel måte og spille dem av på, uten og kludre med annet enn og klikke, dra, og klikke igjen.

 

Og var han frekk mot deg? Synes ikke det.

Du drev og mente ditt og datt og linket til ditt og datt, noe han ikke var interressert i, så han sa ganske enkelt at han driter i hva slags avspiller du bruker, eller hva du mener er best.

Han ville bare ha QuickTime.

 

Hatt en litt dårlig dag, så unnskyld meg hvis jeg virker irritabel!

Lenke til kommentar

winamp2.jpg

 

Jeg synes ikke dette er noe mindre oversiktelig enn iTunes?

 

Du kan godt bruke et enda mindre "glorete" skin, hvis du vil ha det litt mindre iøyefallene.

 

Jeg har også en ipod, det var bare å installere en liten plug-in, så får jeg opp ipod'en i Winamp. (Under "Portables" i menyen)

 

Og vips så er det enkelt å få full kontrol over hva jeg vil ha på den/fra den, istedenfor å måtte synkronisere den helt hvis jeg kun vil kopiere noen utvalgte sanger fra ipod'en til pc'en.

 

Ville bare nevne det, siden du i utgangspunktet ville fjerne Quiktime.

 

 

Men når alt kommer til alt, så kommer det ann på hva du er vant til...og selvsagt smak og behag ;)

Endret av GrayFox
Lenke til kommentar

Winamp består av flere vinduer..men de "klistrer" seg sammen når du setter de ved siden av hverandre.

 

Sånn kan du justere vinduene til akkuratt hvordan du vil ha det.

 

Og du kan velge hvilke vinduer du vil ha fremme. (Playlist, Equalizer, Library etc.)

 

Men hvis du ikke liker å ha slike muligheter, og vil heller å det "enklest" mulig, så finnes det sikkert noe som passer deg bedre.

 

Men det er jo fint å ha muligheter til å justere ting slik som du selv har lyst til? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...