dagjs Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg vurderer å kjøpe Canon Powershot A570 IS som et rimelig kamera der jeg har en viss kunsterisk frihet. Er det noen som ahr erfaringer med dette kameraet? Hvilke alternativer finnes? Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg er også interessert i dette kameraet. Er det noen som har sett noen test av det? Har prøvd å google men finner bare reviews. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg er også interessert i dette kameraet. Er det noen som har sett noen test av det? Har prøvd å google men finner bare reviews. 8866788[/snapback] Det er en test her. Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jepp, fant den jeg også, pluss etpar til. Alle tester sålangt er veldig positive. Spørs om jeg ikke må på shopping...... Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ååååh, valgets kvaler....jeg må velge mellom A570 IS og A710 IS...og klarer ikke å bestemme meg. Er det noen som kan hjelpe? Extra zoom eller Digic III? Hmmm. Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Ååååh, valgets kvaler....jeg må velge mellom A570 IS og A710 IS...og klarer ikke å bestemme meg. Er det noen som kan hjelpe? Extra zoom eller Digic III? Hmmm. 8872778[/snapback] Jeg skal også velge en av disse to. Var innom en butikk og syntes A710IS hadde litt bedre holdegrep. Alikevel tror jeg at jeg velger A570IS siden den har nyere bildebrikke. Er det bare A570IS som har ansiktsgjenkjenning? Dessuten er A570IS billigere i øyeblikket. Endret 19. juni 2007 av bomholt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Alt faller på om du ønsker litt mer zoom eller oppdatert prosessor. Akkurat hvor mye forskjell Digic III gjør i forhold til forgjengeren, er jeg usikker på, men du kan kanskje oppleve marginalt raskere utløser og fokus, og noe forbedret støyfjerning. Men personlig ville jeg valgt zoom foran Digic III. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå