Uglegutt Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det er desverre ikke korrekt. Butikkene har ikke lov å selge en vare de vet ikke virker, og du har akkurat de samme rettigheter når du kjøper en b-vare/demovare som når du kjøper en a-vare. Men, jeg også ville forhørt meg om hvorfor den selges som en b-vare. Vanligvis er det pga 14 dagers angrerett, eller et erstatningskort fra leverandør.. Kjøpte selv et hovedkort for halv pris, har (foreløpig) ikke angret meg:) Edit: Hva med dette? Ati sitt forrige topp chipsett så vidt jeg vet. Crossfire støtte også. Vet ingenting om ytelsen dessverre. Edit2: Ganske grelle farger btw, nesten grunn nok til ikke å kjøpe det :!: Edit3: En variant av dette hk har fått mye skryt for klokkeegenskaper på Xtremsystems Endret 14. juni 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har benyttet Demovare veldig ofte fra komplett, har til dags dato ikke fått brukt vare, kun erstatning fra leverandør. Alt har fungert over all forventing, garantien osv er den samme så løp og kjøp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå