Gå til innhold

Hund etter å bade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet godt at det er forferdelig vanskelig å ta bilder av hunder i fart, noe som din badeglade tydligvis er. Så det at den var helt OK i fokus skal du ha cred for

Hunden var kanskje litt sentrert, virker som om den hopper ut i det intet. Personlig mener jeg at hvis du hadde hunden til venstre i bildet så såg vi mer hvor han skulle. Bakgrunnen er livlig men det funker fett, du har fått til den "blurete" bakgrunnen, fordi hunden er i fokus.

Ved første øyekast kan dette bildet virke ikke helt opptimalt fordi hele hunden ikke er i fokus osv, MEN jeg vet hvor vanskelig det er og det er veldig bra det du har fått til :thumbup:

Og jeg snakker nå om første bildet..

Andre bildet er som det har blitt sagt; for mye vann og for lite hund.

Endret av pinnsvin
Lenke til kommentar
Vet godt at det er forferdelig vanskelig å ta bilder av hunder i fart, noe som din badeglade tydligvis er. Så det at den var helt OK i fokus skal du ha cred for

Hunden var kanskje litt sentrert, virker som om den hopper ut i det intet. Personlig mener jeg at hvis du hadde hunden til venstre i bildet så såg vi mer hvor han skulle. Bakgrunnen er livlig men det funker fett, du har fått til den "blurete" bakgrunnen, fordi hunden er i fokus.

Ved første øyekast kan dette bildet virke ikke helt opptimalt fordi hele hunden ikke er i fokus osv, MEN jeg vet hvor vanskelig det er og det er veldig bra det du har fått til  :thumbup:

Og jeg snakker nå om første bildet..

Andre bildet er som det har blitt sagt; for mye vann og for lite hund.

8848856[/snapback]

Som jeg skrev og som så er dette er tatt med IXUS 700. Det hadde nok sett annerledes ut med 400D, men det er kjekt å slippe å dra med seg det på stranda, da er ett pocket kamera greit å ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...