kilosharr Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dette er min hund, 3x blanding, som elsker å bade ,(Tatt med IXUS700) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Veldig bra bilde spesielt det første,det andre ble det litt for lite hund og mye vann. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Vet godt at det er forferdelig vanskelig å ta bilder av hunder i fart, noe som din badeglade tydligvis er. Så det at den var helt OK i fokus skal du ha cred for Hunden var kanskje litt sentrert, virker som om den hopper ut i det intet. Personlig mener jeg at hvis du hadde hunden til venstre i bildet så såg vi mer hvor han skulle. Bakgrunnen er livlig men det funker fett, du har fått til den "blurete" bakgrunnen, fordi hunden er i fokus. Ved første øyekast kan dette bildet virke ikke helt opptimalt fordi hele hunden ikke er i fokus osv, MEN jeg vet hvor vanskelig det er og det er veldig bra det du har fått til Og jeg snakker nå om første bildet.. Andre bildet er som det har blitt sagt; for mye vann og for lite hund. Endret 13. juni 2007 av pinnsvin Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Vet godt at det er forferdelig vanskelig å ta bilder av hunder i fart, noe som din badeglade tydligvis er. Så det at den var helt OK i fokus skal du ha cred for Hunden var kanskje litt sentrert, virker som om den hopper ut i det intet. Personlig mener jeg at hvis du hadde hunden til venstre i bildet så såg vi mer hvor han skulle. Bakgrunnen er livlig men det funker fett, du har fått til den "blurete" bakgrunnen, fordi hunden er i fokus. Ved første øyekast kan dette bildet virke ikke helt opptimalt fordi hele hunden ikke er i fokus osv, MEN jeg vet hvor vanskelig det er og det er veldig bra det du har fått til Og jeg snakker nå om første bildet.. Andre bildet er som det har blitt sagt; for mye vann og for lite hund. 8848856[/snapback] Som jeg skrev og som så er dette er tatt med IXUS 700. Det hadde nok sett annerledes ut med 400D, men det er kjekt å slippe å dra med seg det på stranda, da er ett pocket kamera greit å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå