Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger råd om kjøp av vitaminer

Plomma2

Anbefalte innlegg

Hei,

tenkte jeg skulle kjøpe meg vitaminer. Noen som har noe å anbefale?

Lurte litt på sånne vitaminbjørner som jeg hører snakk om, er dette noe som egentlig kun er for barn?

Jeg tar alt Omega 3 i den daglige anbefalte dosen står det at jeg får i meg 10 mg vitamin E, som er 100 % av anbefalt daglig dose. Videre står det på beholderen at den anbefalte dosen ikke bør overskrides. Bør jeg altså finne meg vitaminer som ikke inneholder vitamin E?

Takker for svar

- Plomma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du en løsning. Men hvis du handler der så anbefaler jeg at du kjøper V.I.P 25% rabattkort h os Proteinfabrikken, for da får du den 100 kr billigere. Og hvis du handler det hver måned så blir det veldig mye penger å spare. Denne pakken har absolutt alt.

I tillegg til alle vitaminene og mineralene så har den laktoferin, omega 3 og blåbær kapsel. Alle vet hvor dyrt blåbær-ekstrakt er i butikken, og dette følger som sagt med pakken. Kan nevne at en blåbærpakke i butikken koster nesten 100 kr og den varer i 15 dager ca, så man får mye for pengene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...