Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matte muntlig hjelp :)

Anbefalte innlegg

Går i 10`ende og kom opp i matte muntlig :/ Ikke det beste faget. Da jeg har en 2`er i det.

Han som kommer først inn trekker en oppgave. Så kommer det en annen som trekker for meg.. osv.

Men så at det var en som fikk trafikktelling som oppgave inne på forumet her.

Hva skulle jeg gjort da, vis jeg hadde fått den?

Trenger sårt litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som er fint med matte muntlig er at du har forberedelsetid. Du kan spørre læreren din om alt mulig, får at du skal få best mulig karakter. Trafikktelling, hmm...

Telle hvor mange biler som kjører forbi i løpet av 10 minutter, hvilken farge. Får masse median, gj. snitt. Utrolig mye du kan putte inn!'

Edit: Hvis jeg ikke har missa helt på hva du mente med trafikktelling da..

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar
det som er fint med matte muntlig er at du har forberedelsetid. Du kan spørre læreren din om alt mulig, får at du skal få best mulig karakter. Trafikktelling, hmm...

Telle hvor mange biler som kjører forbi i løpet av 10 minutter, hvilken farge. Får masse median, gj. snitt. Utrolig mye du kan putte inn!'

Edit: Hvis jeg ikke har missa helt på hva du mente med trafikktelling da..

8841823[/snapback]

Neida, du missa ikke. Men det er det at jeg har eksamen i morgen 09.30. Så jeg får ikke spurt om noe da. Men jeg kan bruke alt av hjelpemidler i de 30 minuttene som jeg forbreder meg på :)

Hoff, gruer meg! Kommer sikkert ikke til å huske noen når jeg kommer i eksamens rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...