Gå til innhold

nettsider kommer ikke opp i Opera

helto

Anbefalte innlegg

Hei Hei

Jeg har nettopp lastet ned Opera 9.21, men jeg får det ikke til å fungere. For det er ingen nettsider som blir åpnet, og i adresselinjen står det at siden er på 0kb. Så der nettsiden egentlig skule blitt vist, der er det bare helt hvitt.

I Internett Explorer fungerer alt helt fint, så jeg har internet-tilkobling. Og jeg tror heller ikke at det er Norton som sperrer det, for jeg får ikke opp nettsidene selv om jeg skrur av norton.

Jeg har også lastet ned opera på en annen maskin, og jeg får akkuartt det samme problemet...

Takker for alle svar som kan hjelpe meg med problemet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eit forsøk kunne vera å slette cache and cookies (Verktøy >Slett private data, og so restarter du Opera og ser om det hjelper.

Sjekk også under Hjelp >Om opera - om du har mappe for hurtiglager (Mitt er

C:\Documents and Settings\mitt navn\Programdata\Opera\Opera\profile\cache4\

Sjekk også om du benytter mellomtenarar (proxy servers): klikk F12 og sikre deg at det ikkje er huka av for "Bruk mellomtenarar"

Og so det banale til slutt; når du installerer nye program og du benytter brannmur må du klarere dette nye programmet i brannmuren.

Lykke til!

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Det hjalp ikke å slette cache og cookies :(

Og jeg har ikke noe som heter hurtiglager, men har noe som heter mellomlager. Og den er det samme som din (C:\Documents and Settings\mitt navn\Programdata\Opera\Opera\profile\cache4\)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...