mcgroven Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det neste America's Army vil komme eksklusivt på Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Forrige gang AA kom på konsoll var det vel bare.. dritt? Jeg har ærlig talt ikke tro på dette. Det blir vel heller ikke gratis, men et kommersielt spill denne gangen. Det ultimate ville vel blitt et America's Army til PC basert på Unreal 3-motoren, selvom dette sikkert aldri kommer til å skje. EDIT: Noen tenker visst i samme baner, Wikipedia lister "America's Army 3.0" som Unreal 3-spill? http://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_Engine...real_Engine_3_2 Endret 12. juni 2007 av Hawko Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dette kan bli bra! Nå har de litt mer erfaring enn når de lagde AA til Xbox, og online-kapasiteten er større. Digga AA for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) 360-eksklusivt? Sjokk at konsollene klarer stjele enda en bra spill serie fra PC. Brenn i helvete Red storm Endret 12. juni 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fant ikke noe informasjon om dette blir gratis via Xbox Live eller ikke - så spørsmålet som følger er kanskje åpenbart for noen: Vil spillet være gratis via Xbox Live, eller vil det koste penger denne gangen? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tviler på at dette blir gratis over Live. Live selges som en hel pakke. Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gjelder dette bare konsoll versjonen eller pc versjonen også? Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hadde det ikke vert for GRAW2's ELENDIGE Online/Multiplayer code- Som gjør at alle er usykronisert, dårlige animasjoner som ikke spilles av skikkelig "Online", så kunne dette blitt bra GRAW2 GRAW Alle RainbowSix Spill (Bortsett fra rouge Spear) SUGER online, Fordi folk Sklir over bakken, Går sidelangs (Som man løp framover), Glitcher, osv osv. Ja, jeg tror dette kommer til å suge Online. For de som tviler, sjekk trailerne, og si meg at dem ikke glitcher når dem går. MVH Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg