Judaz Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det flere enn meg som har mye rare problemer med forumet i andre nettlesere enn Explorer. Stadig vekk har jeg fått beskjed om at forumet er stengt mens det fungerer fint fra en Windows maskin. Har prøvd å slette alle cookies og tømme cachen men det hjelper ikke. Når jeg prøvde forumet i dag havnet jeg på drivere.no. Hva er det egentlig som skjer?!?? - Judaz - Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, jeg hadde problemer i går når jeg brukte opera på en linux-maskin, men trodde det var forumet som var nede. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 har hatt endel problemer med mozilla jeg også, og ie NEKTER jeg å bruke! dessuten er noen av knappene i forumet plassert feil i mozilla drittfeiler Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Sånt som skjer når verden blir styrt av noen ekle kapitalister som sitter forran PC'n sin å bytter på å spille CS og finne opp kode som bare kan brukes på 1 platform. Verden er trist dere Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 kom til drivere.no nå jeg også, men da jeg dro en forum.hardware.no så gikk det.. bruker mozilla 1.2.1 Lenke til kommentar
Dauen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei, jeg bruker mozilla 1.2.1 pluss en del plug-ins, og alt fungerer helt flott her. Bedre enn Opera 6.11 som ofte låste seg. Ha en god dag Lenke til kommentar
tore- Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Funker fint i Opera 6.05 her og Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tror det kommer helt ann på hvilken resolusjon (hva er det noske ordet?) du kjører på. Funker fint i 1600x1200, bortsett fra at halve skjermen er dekket med den hvite bakgrunnen... Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tror det kommer helt ann på hvilken resolusjon (hva er det noske ordet?) du kjører på. Oppløsning. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hw.no forumet og sidene funker fint i Opera her, både i Linux og Windows... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå