Zetec Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vurderer å gå til anskaffelse av en rimelig DVD spiller m radio (skjerm har jeg): Annonse fra FINN.no Jeg har en 4 kanals forsterker av typen JBL og skal koble på et frontsett og en sub. Har denne spilleren tilkobling for 2 sett phonokabler? Vet ikke helt hva jeg skal se etter... Har noen ellers noen formening om spilleren? Har aldri hørt om merket.. Vil ikke bruker mer enn 2 lapper. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 innovatek er stor i usa. blir sammenlignet med pioneer i konkuranse spilling. lisensen i norge er det www.shop4all.no som har. du får meget mye for pengene. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 ok, høres bra ut finner ikke detaljert spec på denne spilleren. er det vanlig at det er utgang til ett sett phonokabler eller to sett på slike billige spillere? har en clarion spiller nå og den er det et hav av utganger på..men så koster den skjorta og.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Skulle gjerne likt å se linker til konkurranser der Innovatek er langt fremme... Hjemmesida var iallefall barbert for nyttig info, men etter ca 7 sek. med googling fant jeg dette Håper det hjalp Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Pioneer og Innovatek kan ikke sammenlignes på noen områder, og langt ifra konkurransebruk, bare sånn at det er sagt, folk kunne jo misforstå. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Innovatek OG Pioneer i samme setning? Noe som skurrer... Aldri sett en eneste Innovatek spiller i noen konkurranse, ei heller noen på pallen med det. Spilleren ser ut som en billig kopi av Kenwood også. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ingen her som har INNOVATEK som kan si noe om kvaliteten? Hva annet "kjent" kan anbefales? Max 2500,- Må spille DVD, divx og Mp3 og ha uttak for USB i front. Skjerm har jeg. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ingen her som har INNOVATEK som kan si noe om kvaliteten? Hva annet "kjent" kan anbefales? Max 2500,- Må spille DVD, divx og Mp3 og ha uttak for USB i front. Skjerm har jeg. 8871571[/snapback] kjøp innovatek du.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Eit par innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ingen her som har INNOVATEK som kan si noe om kvaliteten? Så på den da.. Allerede på bildet ser den helt jævli ut. Jeg kan allerede kjenne plastikk følelsen i fingrene mine... Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Om du ikke har mer å bruke, og MÅ ha spiller så kjøp for all del Innovatek. Men ikke forvent deg noen stor opplevelse, du får det du betaler for, akkurat som med alt annet. Jeg ville støvsugd bruktmarkedet, det kan jo hende du finner noe der også... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Legg også merke til at Innovatek spillere ligger på langt under 1500kr på ebay. Og de som selger der tjener også penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå