SCV Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 høres veldig gay ut. ligg unna slike "vår sang" greier. cheesy so fy. gi henne heller en stratos og si du er glad i henne. Lenke til kommentar
Gjest LiAnn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hurt - Johnny Cash er fin.. Det fine vi hadd sammen - DDE T-shirt - Shontelle (Sangen til meg og "kjæresten min") Love story - Taylor Swift My Love - Justin Timberlake Den tryggeste losen - DDE Ring of fire - Johnny Cash I et fotoalbum - Lasse Stefanz We've got tonight - Ronan Keating Angel - Sarah ett eller annet Lay all your love on me - Orginalt abba, men mamma mia filmen sin versjon er fin. Candy Shop - 50cent Vet om mange andre å, men kommer ikke på noen i farten! Om gutten vil være litt tøffel, la han være det! Lykke til med leting etter sang. Men pass på at den minner dere om hverandre! T-shirt får meg til å tenke på hvordan jeg føler meg når han absolutt ikke er i nærheten! Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ehm, ehm, mhm, hva skal jeg velge Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Flighless bird, American Mouth - Iron & Wine Utrolig fin sang, refrenget blir jeg nok aldri lei av. Oasis - Wonderwall Synes også denne er ganske fin : ) Endret 29. april 2009 av Pilkern Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 fix you av coldplay. 1 Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Meg og damen hadde Fall for you av Secondhandle Serenade.. Var en nydelig sang, no blir eg bare kvalm av å høre på den Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eksen og jeg hadde "your call" av samme fyren. Er Seconhand btw, ikke -handle. Men det har du vel fortrengt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 * There For Me (Sarah Brightman & Josh Groban) * Someone Like You (Van Morrison) * Morning Song (Jewel) * Finally Found Someone (Barbara Steisand) Lenke til kommentar
JoeTheLion Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nine Inch Nails - Eraser Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 2 Live Crew - Pop that Pussy Lenke til kommentar
isprins Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Judas Priest - angel Imagine - John Lennon Wish You Were Here - Pink Floyd Behind Blue Eyes - The Who Little Wing - Jimi Hendrix Only Women Bleed - Alice Cooper Close Your Eyes Forever - Lita Ford w/Ozzy http://www.youtube.com/watch?v=Cb5CmkPfaS8 http://www.youtube.com/watch?v=oZd8nMmWw8A Lenke til kommentar
Gjest fritzl+stallin=best! Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jack Johnson - Better Together er jo ganske så fin da:). Er enig i at du burde velge blant sanger dere har høret sammen eller minner deg om ho (og omvent), det gjør det litt mer spesielt. ENIG! den er RÅ! helt geniale lyrics. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå