Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den ultimate kjærlighetssang?


Anbefalte innlegg

Ewan mcgregor - come what may er vell sangen jeg leter etter..

Tenker på henne med en gang.. hørte denne sangen attmed henne etter vår første krangel eller noe sant..

8842086[/snapback]

 

Dette er en av topp tre favorittsangene til samboeren min og. Ewie og Nicole fra moulin rouge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir feil om du skal velge en sang da, som alle andre her har sagt. Selv har meg og typen Foo Fighters - Everlong. Aukustisk vel og merke (eller hvordan det skrives). Vi hørte på den første gangen vi kyssa.. Eller, jeg kyssa han, sangen kom på, også satt vi bare å hørte på sangen uten å si noe som helt. Blir helt varm i toppen av å tenke på det :love:

Lenke til kommentar
Iril: Følest litt sann når du allti sitter på med dama med bil.. Hun eiger leiligheta dere bor i, osv..

8841976[/snapback]

Det er no jeg som kjører i mitt/vårt forhold og.. Tror no ikke han har tatt noe skadet av det (?)

Men hvis du ikke er gammel nok til å være "mann" ovenfor henne, så vil jeg si du er for ung for henne.. Hvis du skjønner hva jeg mener ?

Det blir for dumt hvis du lar alderen stoppe deg, hvis du gjør det kommer det til å gå utover forholdet.. Så nei til tøffel :w00t: hehe.. :p

8841997[/snapback]

en gang tøffel, alltid tøffel

Lenke til kommentar
Blir feil om du skal velge en sang da, som alle andre her har sagt. Selv har meg og typen Foo Fighters - Everlong. Aukustisk vel og merke (eller hvordan det skrives). Vi hørte på den første gangen vi kyssa.. Eller, jeg kyssa han, sangen kom på, også satt vi bare å hørte på sangen uten å si noe som helt. Blir helt varm i toppen av å tenke på det  :love:

8843621[/snapback]

 

Litt OT kasnkje, men kongesang dette og, spesielt i akustisk versjon. Jeg har bare hørt den utgaven som spilles hos howard stern i radiostudio, finnes det andre utgaver akustisk?

Mener det er i friends i bryllupet til monica og chandler så denne blir spilt av en strykekvartett. Er ikke 100% sikker, men mener det var denne.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...