HondaNSR Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) .............. Endret 1. august 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
Iril Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det pleier å være en sang som ble spilt da dere møttes.. Eller en sang dere har hørt mye på sammen osv.. Så det å leite blir vel litt feil.. Da må du i så fall leite i sangene dere har hørt på sammen.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Har hørt på maaaaange sanger.. Bare kom med forslag, eller lavær og si noe i det hele.. Vi hadde en, Augusta med Boston, men når jeg tenkte skikkelig over teksten så passer den jo ikke i det hele.. Endret 12. juni 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg syns også dere heller burde ta en sang dere har hørt sammen, i stedet for at du bare skal velge en. Man må jo heller ikke ha en spesiell sang sammen, det holder jo å bare ha noen sanger man hørte på sammen og når man hører sangene igjen, tenker man på hverandre. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jack Johnson - Better Together er jo ganske så fin da:). Er enig i at du burde velge blant sanger dere har høret sammen eller minner deg om ho (og omvent), det gjør det litt mer spesielt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Dere har misforstått begrepet helt (du og dama) "vår sang" er en sang som ble spilt første gang man gjorde noe spesielt, og derfor forbinder den sangen med den tingen. Endret 12. juni 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ikke den ultimate, men en god gammel kjærlighetssang fra Barry White er dog romantisk Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ikke misforstått noe som helst.. Vet at det er slik.. Men får man oppgave av dama så får man oppgave av dama.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Men får man oppgave av dama så får man oppgave av dama.. A.k.a. tøffel? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 The Righteous Brothers - unchained melody må helt klart være den perfekte kjærlighetsmelodi... forøvrig støtter jeg meg til det som er sagt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Men får man oppgave av dama så får man oppgave av dama.. A.k.a. tøffel? 8841801[/snapback] Liten smule.. Hun er 20, jeg er 17.. Så ble vell på en måte automatisk litt tøffel? heh.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg har ikke misforstått noe som helst.. Vet at det er slik.. Men får man oppgave av dama så får man oppgave av dama.. 8841786[/snapback] Det er jo ikke det samma som at du skal gå å finne en sang da. Da bør du heller forklare henne hva "vår sang" er. Og så må dere tenke tilbake til når dere kom sammen. Om det er noe sanger dere husker osv. Det er det som blir mest riktig Liten smule.. Hun er 20, jeg er 17.. Så ble vell på en måte automatisk litt tøffel? heh.. 8841934[/snapback] Det blir du vel ikke.. Det blir bare dumt hvis du skal la alderen gjøre deg til tøffel! Endret 12. juni 2007 av Iril Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nine Inch Nails - Closer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noen vil nok si imot dette, og at sangen passer mer til kjærlighetssorg, men Al green's - If loving you is wrong, I don't want to be right kan jeg se for meg passer bra når hun ligger i armkroken. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Iril: Følest litt sann når du allti sitter på med dama med bil.. Hun eiger leiligheta dere bor i, osv.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Iril: Følest litt sann når du allti sitter på med dama med bil.. Hun eiger leiligheta dere bor i, osv.. 8841976[/snapback] Det er no jeg som kjører i mitt/vårt forhold og.. Tror no ikke han har tatt noe skadet av det (?) Men hvis du ikke er gammel nok til å være "mann" ovenfor henne, så vil jeg si du er for ung for henne.. Hvis du skjønner hva jeg mener ? Det blir for dumt hvis du lar alderen stoppe deg, hvis du gjør det kommer det til å gå utover forholdet.. Så nei til tøffel hehe.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Unchained melody er jo nais, men om du er på jakt etter noe litt mer dagsaktuelt ville jeg kanskje tenkt på Snow Patrol - Chasing cars http://www.youtube.com/watch?v=zFGIMX7L8sA (som har blitt ganske eksponert pga greys anatomy) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 YouTube-link til sangen jeg foreslo. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ewan mcgregor - come what may er vell sangen jeg leter etter.. Tenker på henne med en gang.. hørte denne sangen attmed henne etter vår første krangel eller noe sant.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Sjekk ut scorpions-balladene =) mange fine der... eks: still loving you, send me an angel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå