Øystein.F. Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Master Chief tar steget over til PC i ein noko brukarfiendtleg presentasjon. Les mer Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Spilte litt halo 1 på pc, men fant ALDRI ut ka i all verden som var så fantastisk med da. Å gi et spill med 2 år gammel grafikk som kreve supermaskin OG vista synst eg blir litt rart... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Man må ikke ha Vista for å spille Halo 2 på pc. kilde For å gjøre det kort: Falling Leaf Systems has announced plans to release software that will allow Windows XP users to play Halo 2. Not only that, the company is developing similar software for Shadowrun. Endret 12. juni 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Konklusjon Med Halo 2 har Bungie prestert det få trudde var mogleg. Halo 2 er eit mykje betre spel enn Halo, og knuser forgjengaren på alle frontar. Quote fra Halo2 omtalen til xbox. Seriøst ment? Hvordan kan noen påstå at toern har en bedre singleplayer opplevelse enn enern Styrer glatt unna dette her ja. Når det får dårligere omtaler enn toern på xbox kan det umulig være noe å samle for mitt vedkommende. SP Halo> MP Halo imo. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 9/10....herregud nei. 7/10 ville jeg sakt. Dette spillet er gammel og kan ikke settes opp mot toppen av de som er ute nå. Når Crysis kommer vil dette spillet klare å stille seg opp mot den? Nei nei nei nei nei.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Man må ikke ha Vista for å spille Halo 2 på pc. kilde For å gjøre det kort: Falling Leaf Systems has announced plans to release software that will allow Windows XP users to play Halo 2. Not only that, the company is developing similar software for Shadowrun. 8841354[/snapback] Med andre ord, man må ha det om man skal spille Halo 2 for PC nå. Det er produktet slik det foreligger nå vi anmelder og kommenterer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nå skal jeg være forsiktig med å uttale meg om Halo2 da jeg ennå ikke har spilt gjennom hele, men etter ca.2-3 timer er det svært få ting som vitner om noe særlig mer enn et middelmådig FPS. Er fortsatt litt i tvil om det er verdt å kaste bort mer tid på! Får skikkelig flashback til eneren hva spillbarhet angår. En karakter på 9/10 virker rimelig absurd, men er ennå åpen for at noe fantastisk skal skje, selv om jeg ikke tror veldig mye på undere. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Synes 9/10 var meget rart selv her.. synes du hinter til nærmere 7-8/10 også i anmeldelsen. Menmen... er vel sånn når man har sine favoritter = ) Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Spilte selv halo 2 på xbox for et par år sia, og må si at jeg og syntes det var et meget middelmådig FPS. men så har jeg ikke prøvde multiplayer, har en følelse av det er der "magien" ligger. Endret 12. juni 2007 av Roy E Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Finnes ikke mye magi i Multiplayer heller spør du meg. Ser ikke hvordan dette spillet er så mye bedre enn ett middelmådig FPS Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) enig med at 7 eller 6-10 burde passe bedre. Og 1ern har absolutt en bedre enspillerdel en 2ern. Og jeg er en "halo fan", eller, jeg synes ivhertfall at halo er det beste spillet jeg har spilt (kansje bortsett fra mario 64)... Endret 12. juni 2007 av gormers Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Føler karakteren henger lite sammen med selve anmeldelsen. Med så mye kritikk høres det mer ut som en 7 av 10. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har spilt mye Halo 2 på Xbox og 360, og siden jeg nå har spilt Halo 3-betaen så blir det litt feil å gå tilbake til Halo 2 igjen. Så jeg får nok vente til september med å spille mer Halo. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Å betale for å spille multiplayer ? Fy faen eller. Windows Live kan gå og ta seg en viss plass. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 /me synger kjøpt og betalt, kjøpt og betalt... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dårlig grafikk, middels spillbarhet, INGEN LAN support, betale for å spille på nett, krever monster PC med vista.. wtf? Lenke til kommentar
WillieNelsonMandela Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fra et prosjektmøte hos Bungie: - Microsoft har bedt oss om å børste støvet av Halo2 for hjelpe dem å pushe Vista. - Så vi skal altså porte det fra 360 og legge til støtte for directx10? - Nei, nei, nei. Det trenger vi ikke. Vi bare får det til å snurre rundt sånn ca. Og så sier vi at et av systemkravene er Windows Vista. - Men vi bør vel bruke litt tid på å optimalisere for Windows? Og oppdatere bl.a. teksturer for å få det til å se ut som et spill utgitt i 2007. Det er tross alt et gammel spill nå. - Nei, nei, nei. Drit i det. Bare gjør det vi gjorde for Halo1 for PC. - Men det ble jo ikke spesiellt bra? Det kjørte jo ikke på en ny PC, selv om det så gammelt ut. - Nei, men det solgte jo? Kids'a sjønner ikke at vi jukser litt, he, he. Og Microsoft slår på stortromma og lanserer med brask og bram. Dette kan ikke gå galt. - eh, ok. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det er Hired Gun som står bak Halo 2 Vista. Endret 12. juni 2007 av Lygre Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) det er vel ikke bungie som tar har tatt seg av portingen uansett... dessuten ser ikke grafikken direkte dårlig ut da... Endret 12. juni 2007 av gormers Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Å betale for å spille multiplayer ? Fy faen eller. Windows Live kan gå og ta seg en viss plass. 8843032[/snapback] Games for Windows - Live som det er snakk om her gir deg mulighet til å spille multiplayer gratis. Silver kontoen gir deg dog blant annet ikke mulighet til å spille kryssplattform PC - Xbox360. http://www.gamesforwindows.com/en-US/Live/.../AboutLive.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg