Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Ska kjøpe en Paintball markør, er dette et gevær eller pistol? Er litt i tvil :| http://www.westsport.no/detail.asp?product...0Stingray%20Ice Bare svar kjapt er dere snille Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Er du HELT sikker? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 blir vel reknet som en blanding. Tror ikke det der er noe greier å satse på altså! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Flere meninger :| Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 På hvilken måte? Som i våpenforstand? For paintballmarkører regnes ikke som våpen...Jeje, uansett ganske grønn her, så Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det er den dårligste paintball markøren du kan få tak i. Styr unna. Det er lite "gevær" ikke pistol. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ikke kjøp den uansett! Ser mest ut som en pistol for meg Kjøp deg en Tippmann 98C du, en bra startpakke! Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke kjøp den uansett! Ser mest ut som en pistol for meg Kjøp deg en Tippmann 98C du, en bra startpakke! PØH!! Markør er alt det man skyter med i paintball. Det har ikke noe med hva den ligner på. Paintball er sport/hobby ikke leikekrig. Dessuten en enda bedre startpakke er Proto SLG. Den brukes av proffe. Stol på meg, jeg spiller på et andredivisjonslag Lenke til kommentar
knuffik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ikke kjøp den uansett! Ser mest ut som en pistol for meg Kjøp deg en Tippmann 98C du, en bra startpakke! PØH!! Markør er alt det man skyter med i paintball. Det har ikke noe med hva den ligner på. Paintball er sport/hobby ikke leikekrig. Dessuten en enda bedre startpakke er Proto SLG. Den brukes av proffe. Stol på meg, jeg spiller på et andredivisjonslag Sabotage Kidz tenker jeg....? Menne ja, som MrCoolGuy sier, kjøp noe annet enn det der. Den kommer sannsynligvis ikke til å funke når du tar den utav esken en gang, og det er MEGET stor forskjell på denne og feks. en Proto SLG eller Proto Matrix Rail (PMR). Og ja, markører er våpen, du må være 18 år for å kjøpe den (formelt sett), men ikke alle nettbutikker er så flinke til å forsikre seg om dette. De faller under luft og fjærvåpen kategorien i norske lover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå