amelbye Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 LG 226WTQ vs Samsung 226BW? Da å få en Samsung med S panel krever store mengder flaks, vil en LG 226WTQ være bedre enn en Samsung 226BW med A eller C panel? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Vel, du får iallefall sjelfred om du kjøper en LG. Så slipper du å henge deg opp i dette Panel-virvarret. Endret 12. juni 2007 av langtongting Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Velg LG, har selv Samsungen, og er ikke fornøyd. Har vært i kontakt med Samsung Norge, og håper på å få pengene igjen, for så å få kjøpt en LG. Skal ALDRI ha Samsung igjen! Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Velg LG, har selv Samsungen, og er ikke fornøyd. Har vært i kontakt med Samsung Norge, og håper på å få pengene igjen, for så å få kjøpt en LG. Skal ALDRI ha Samsung igjen! 8870812[/snapback] hæ? Hadde planer om å kjøpe denne skjermen. I HW.no-testen var jo det den beste de noen gang hadde prøvd. Forklar... Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Etter hva jeg husker, var det 225BW de testet, ikke 226BW. Se denne siden: http://www.behardware.com/articles/667-10/...he-verdict.html Her ser du at 226BW med A-panel skårer 2 stjerner på grafisk design, det er nettopp den jeg har, og det er nettopp grafisk design jeg holder på med. Hadde jeg bare hatt en med S-panel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå