Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Er det SKIKKELIG vanskelig og lære det ? Har et syndrom som gjør at "senene" eller hvordan det staves er ganske sterke slik at jeg ikke er så sykt myk... Motorikken er ikke så bra heller : \ Er det liten sjangs for at jeg ikke kunne fått det til i det hele tatt? PS: Hu kjerringa på den filmen er stygg i huet STFU! Endret 12. juni 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Noe av det de gjorde så ut som Capoeira da.. EDIT: Breakdance er vel ikke så veldig vanskelig å lære seg, men disse her er nok mer enn gjennomsnittslig gode. Hvis du vil bli så god tror jeg du må øve en del år. Endret 13. juni 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 jaja med i og med at jeg har ganske sterke sener, så er det vel vanskeligere? Kan jo bevege alt, men er ikke så jævla myk... Hva heter slikts? Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er forholdsvis lett å lære seg det grunnleggende, men windmill, headspin etc er det nok litt verre å lære seg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hva heter selve break dance da? Lærer slikt på Kultur huset i byen... Er det vært og lære seg ? Ser drit morro ut dAa! Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hva heter selve breakdance?Det heter vel breakdance skulle jeg tro. Hvis du har en interesse for breakdance så er det verdt å lære seg. Breaka selv før,men jeg er ikke lagd for det tror jeg Endret 13. juni 2007 av Pokero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå