Anki79 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har nettopp fått meg et Nikon D80 kamera, og har prøvd å ta litt bilder av barna. Hva synes dere om disse bildene? Trenger mye konstruktiv kritikk, for jeg ønsker å bli flink til å ta bilder av de. Særlig synes jeg det er vanskelig med lys-setting. Har alltid problemer med skygger bak guttene. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) digger svart hvitt og bildene var bra:) Har du gjort noe på det første...tenker på øynene?+ Endret 12. juni 2007 av Leraand Lenke til kommentar
Anki79 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 digger svart hvitt og bildene var bra:) Har du gjort noe på det første...tenker på øynene?+ 8841950[/snapback] Jeg har ikke gjort noe spesielt. De var egentlig i farge, men gjorde om til svart hvitt. Ellers ikke noe tror jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg matte le av 3. bildet Bra bilder, men kanskje fa litt mer av hodet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå