Gå til innhold

Hva er greia med Europris reklamen?"Mer til overs"

Joney

Anbefalte innlegg

Ok, for det første, Hele greia går jo ut på at en eller annen random skal ha noe nytt på Europris.

Eksempel,

"Skulle ha en ny kaffetrakter så jeg dro ned på europris. Fikk mer til overs.. så jeg kjøpte meg en grill til 999! Fikk mer til overs så jeg kjøpte meg et partytelt til 2999! Fikk mer til overs så jeg kjøppte meg en trampoline til bare 3999!"

Men HVEM er det som i utgangspungtet tar med seg 8000 cash for å kjøpe seg en ny kaffetrakter??

Jeg mener..... :wallbash:

Parodi rikitig nok, men den er jo basert på ekte vare...

oC31zaQIx-4

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Folka som laga reklamen er retarda.

Hu dama skal ned å kjøpe seg en sekk ellerno som koster 299, så hadde hun mer til overs (greit nok) MEN hadde hun 5000 mer til overs? o.O

299 -- Mer til overs --- 6999 -- mer til overs -- 9999.

Hater europris.

Lenke til kommentar

Godt at det er ingen her som liker den reklamen. Helt enig med emnestarter, hvem tar med seg 8000 for å handle på europris? Og hvem kjøper i det hele tatt så mange store ting på en gang i samme butikk. Hun damen må jo ha en lastebil for å få det der med seg hjem. Latterlig! Rett og slett latterlig!

Lenke til kommentar
Hahaha, du ANER ikke hvor mange ganger jeg har påpekt dette selv. Hvem tar med seg 10300kr for å kjøpe en redningsvest? :!:

8843863[/snapback]

Haha :D Driver og regner ut hvor mye det blir til sammen i hver nye reklame og ler like mye hver gang.

Lenke til kommentar

Dere irriterer dere over reklamen. Ergo er reklamen vellykket og bra laget.

En reklames verste skjebne er å bli oversett.

Enkelte folk har kanskje noe i mot Europris, men hvis tilbudet bare er bra nok, så går de og handler. Det er det samme med f.eks Jysk. Har rykte på seg som en drittbutikk, men tross dette går folk mann av huse når det er gode lokketilbud på TV. De har også jævelske og irriterende reklamer, som er fordømt virkningsfulle nettopp fordi de er irriterende.

Lenke til kommentar
Tja, hadde dere lagt merke til reklamen og opprettet "klagetråd" om den dersom de var mer logiske?

8852713[/snapback]

Sikkert ikke, men jeg kan garantere at reklamen minsker sjangsen for at jeg kommer til å handle på Europris med det første. All publisitet er ikke god publisitet.

Lenke til kommentar

Sikkert ikke, men jeg kan garantere at reklamen minsker sjangsen for at jeg kommer til å handle på Europris med det første. All publisitet er ikke god publisitet.

8853741[/snapback]

Du hadde sikkert ikke handlet der allikevel?

Uansett er det slik reklame virker, at den setter seg i underbevisstheten.

Man kan undre seg over hvorfor Coca Cola gidder å pushe på med så mye og dyr reklame? Fordi den setter seg i underbevisstheten. Hvis Pepsi eller Coca Cola slutter med reklamen, så vil motparten (Pepsi eller Coca Cola) selge vesentlig mer, fordi reklamen avgjør hva vi kjøper, enten vi eller ei.

Så jeg er sikker på at en haug med folk (sikkert ikke du, Torinogut) vil neste lørdag ta turen til nærmeste Europris for å sjekke ut alt det som er "på tilbud".

Lenke til kommentar

Så jeg er sikker på at en haug med folk (sikkert ikke du, Torinogut) vil neste lørdag ta turen til nærmeste Europris for å sjekke ut alt det som er "på tilbud".

8853820[/snapback]

Jeg kan love deg at jeg ikke blir en av de som tar turen på lørdag.

Lenke til kommentar
jeg skjønner hva du mener olsenhower, men blir ikke pepsi eid av the coca cola company? :p

8854350[/snapback]

Jo... Jobber selv på butikk, vi selger mer Coca Cola Company en Pepsi Company.

Men back to Topic...

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...