OlaTK Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kald Cola på flaske er alltid godt. Om sommeren er også Nestea Lemon en slager hos meg. Og ellers alle typer vann, både med og uten kullsyre, og med eller uten tilsatt smak. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 årets sommerdrikke er is te 1del te som du har kokt selv, og 1 del eplemost og masse is.. namnam Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Farris med diverse smaker er svingode Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Festis er den drikken jeg forbinner mest med sommeren, men siden jeg ikke har vært i Sverige i år, så kan jeg vel ikke kalle den årets sommerdrikk. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 skal vi se al engergi drikk med koffein i Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Lipton is-te med ferskensmak! Ingen over, ingen ved sida. Eller kanskje Nestlè sin... Men berre nesten. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vann tappet rett fra springen. Ingenting slukker tørsten bedre enn det. Ellers har vi mye godt på øl-fronten hvis jeg vil kose meg litt. Guinness, Kilkenny, Diverse bayerøl, Ringnes Bayersk +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå