Chur Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ikke Viktig -EDGE: Ikke Viktig -Email klient: Ikke Viktig Form: -Klapp/"vanlig" -"Støt/sprut/støv-sikker": nei. Skjerm: Farge Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Helst Nokia/SE men ikke så viktig -Kamera: Ja -Symbian: nei -Infrarød port:Uviktig -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: 50MB -Minnekort?:Ja. -MP3: Ja. -Radio: Ja. -UMTS: nei. -Triband: nei. -wLAN: nei. - Mulighet for GPS: nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei -Batterilevetid: viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Bruker mobilen primært til ringing/sms og også som kalender. MP3 hadde vert fint da jeg helst vil slippe å kjøpe meg ny MP3 spiller også... Tar litt bilder men oppløsning etc er ikke så viktig da jeg har annet kamera til denslags. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nokia: 6300 -Mid-end telefon, klassisk. billig 6290 -Mid-end klapptelefon 7390 -Mid-end klapptelefon, bra kamera, design. N73 -Klassisk high-end-telefon fra i fjor. Supert kamera [6110 Navigator -Skyvetelefon m/ GPS] Sony E.: K800i -Klassisk mid-end-telefon fra i fjor. 3mp kamera K819i -Samme som K800i, men tynnere, og linsedekselet spetter ikke like godt opp i lomma. Da fikk du i alle fall noe idéer om hva du har å velge mellom Lykke til! =) Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvis du er ute etter en mer rendyrket mp3-spilllermobil, kan du ta en titt på disse: Nokia 5300 Nokia 5700 Eventuelt en Walkman-telefon fra SE (eks. W810, W850 og W880) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå