Gabriel Shear Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Får opp "Det kan hende du har piratkopiert programvare" når jeg logger på windows. Er en sånn stor irriterende banner som kommer opp. Hvordan fjerner jeg den? (har ikke piratkopiert) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du må jo nesten ha piratkopiert hvis du får den beskjeden? Vet det er Windows.. men det skal ikke bare komme helt plutselig. Regner med at du har tatt windows validation tool? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, kan være at jeg har brukt feil cd key. Men er vel mulig å få fjernet den? Alltid noen triks som funker vel Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 tipper at moderatorene ser på videre diskusjon som 'føring til piratkopiering'.. så det eneste jeg sier er google! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=752517 Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Da var den vekke Ikke noe stress. Vist det er noen andre som har "lovlig kopi" av xp, men får meldingen likevel, bare send meg pm så skal jeg si hva dere skal gjøre. Endret 12. juni 2007 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg