Gjest Gjest_Danskeren_* Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 I danmark har man et spil, der kaldes kiks - i Sverige kaldes det tilsvarende spil runka bulle. Spillet går ud på, at en gruppe fyre spermer på en kiks, og den som spermer sidst skal spise kiksen. Der findes også en version, hvor en pige skal spise kiksen, hvis den fyr hun holder med taber. Findes dette spil også i Norge, og findes der i givet fald også en version, hvor piger kan være med? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har hørt om dette forstyrrende, ekle 'spillet' ja, men ikke den versjonen med en jente med. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har hørt om dette forstyrrende, ekle 'spillet' ja, men ikke den versjonen med en jente med. 8840383[/snapback] Hvad kalder I spillet I norge? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det man heller kan gjøre er jo at en jente og en gutt er på lag. Si det er fem lag, så skal jenta runke gutten til han får orgasme. Den jenta som klarer dette sist skal spise kjeksen! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror jeg holder meg til Ludo. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Orea Dream kjeksa skal jo dyppes i melk. Så hvorfor ikke bare dyppe den i sæd? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Aner ikke hva denne leken kalles i Norge, men den varianten hvor ei jente spiser kjeksen høres gøy ut! Jeg tror jeg hadde hatt problemer med å vinne hvis jeg hadde konkurrert med fire 18-åringer... da hadde nok sjansene for å vinne vært bedre om en av damene til konkurrentene hadde runket meg. He-he. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Morsom versjon den med jenta Tror uansett det hadde vært vanskelig å komme hvis man står i en liten sirkel med 4 andre gutter som skal sperme på en kjeks.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Så rart, alle syns det høres gøy ut dersom det er jenta som må gjøre det i stedet for dem selv.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Så rart, alle syns det høres gøy ut dersom det er jenta som må gjøre det i stedet for dem selv.. 8840797[/snapback] Jeg ville gjerne hatt deg til å spise sæden til 6 personer. Om jeg tapte, that is. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Så rart, alle syns det høres gøy ut dersom det er jenta som må gjøre det i stedet for dem selv.. 8840797[/snapback] Gutter smaker(forhåpenligvis) ikke på sitt eget sæd, men jenter gjør det med langt mindre bry. Drar alle under en kjeks, jaja men du forstår. Endret 12. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvor jeg kommer fra gikk dette under navnet kicksen. (Alle pratet om det, men ingen gjorde det?) Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ville nok helst ha deltatt selv siden jenter generelt sett er vanvittig dårlige til og ronke oss gutter! Men på en annen side tror jeg at jeg ikke hadde deltatt i heletatt.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Når jeg tenker meg om, er ikke dette spørsmålet av sensitiv art, og gjestekontoen kan ikke brukes. Trådstarter er velkommen til å opprette en egen brukerkonto på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg