Gå til innhold

Forskjellige versjoner av Canon Digital Ixus V3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Norske håndbøker alene er ikke det største bidraget til prisforskjellen. Det koster nok omtrent samme å drive en importørbedrift, så dersom man kan fordele kostnadene over 1.000.000 enheter, vil påslaget for hver enhet bli betydelig mindre enn dersom man hadde bare 10.000 enheter å fordele kostnadene på. Slik er det å bo i et lite land ved Nordpolen.....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har ikke sett Europamodellen, men ville bli svært overrasket om Canon gadd å lage flere versjoner av selve kamera for Europa. Det er et mindretall kamera som har norske menyer, og dette er heller ikke noe stort savn. Engelske fagbegreper blir ofte mer uforståelige på "nårsk" enn de er på engelsk uansett (ref dataspråket).

Lenke til kommentar
Engelske fagbegreper blir ofte mer uforståelige på "nårsk" enn de er på engelsk uansett (ref dataspråket).

Må si meg helt enig.

Om så jeg fikk en gratis versjon av Photoshop på norsk, ville jeg ikke bruke den.

Nesten alle tips jeg leser i blader og på nett er på engelsk.

Lenke til kommentar
Engelske fagbegreper blir ofte mer uforståelige på "nårsk" enn de er på engelsk uansett (ref dataspråket).

Må si meg helt enig.

Om så jeg fikk en gratis versjon av Photoshop på norsk' date=' ville jeg ikke bruke den.

Nesten alle tips jeg leser i blader og på nett er på engelsk.[/quote']

Tiltredes. Jeg blir fullstending hjelpeløs med norsk operativsystem også. Det er faktisk så ille at jeg også skriver kommentarene i VB-kodene mine på engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...