ebe Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hva er forskjell mellom nordisk, EU- og Tysk versjon? Lenke til kommentar
ebe Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Sikker på at det er samme menyspråk på alle versjoner? Hvis det stemmer som du sier, vil det si at man betaler 4-500 kr bare for å få norsk manual..!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Norske håndbøker alene er ikke det største bidraget til prisforskjellen. Det koster nok omtrent samme å drive en importørbedrift, så dersom man kan fordele kostnadene over 1.000.000 enheter, vil påslaget for hver enhet bli betydelig mindre enn dersom man hadde bare 10.000 enheter å fordele kostnadene på. Slik er det å bo i et lite land ved Nordpolen..... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 dessuten er det ikkje norsk versjon av handboka, bare dansk eller svensk eller kva det var.. anbefaler den engelske versjonen eller kva det heiter.. -Kim- Lenke til kommentar
OleJaLa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvis kameraet er en Eu-versjon, vil det ha norske menyer og oppsett fordet? Eller vil språket i selve kameraet være på engelsk?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har ikke sett Europamodellen, men ville bli svært overrasket om Canon gadd å lage flere versjoner av selve kamera for Europa. Det er et mindretall kamera som har norske menyer, og dette er heller ikke noe stort savn. Engelske fagbegreper blir ofte mer uforståelige på "nårsk" enn de er på engelsk uansett (ref dataspråket). Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Engelske fagbegreper blir ofte mer uforståelige på "nårsk" enn de er på engelsk uansett (ref dataspråket). Må si meg helt enig. Om så jeg fikk en gratis versjon av Photoshop på norsk, ville jeg ikke bruke den. Nesten alle tips jeg leser i blader og på nett er på engelsk. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Engelske fagbegreper blir ofte mer uforståelige på "nårsk" enn de er på engelsk uansett (ref dataspråket). Må si meg helt enig. Om så jeg fikk en gratis versjon av Photoshop på norsk' date=' ville jeg ikke bruke den. Nesten alle tips jeg leser i blader og på nett er på engelsk.[/quote'] Tiltredes. Jeg blir fullstending hjelpeløs med norsk operativsystem også. Det er faktisk så ille at jeg også skriver kommentarene i VB-kodene mine på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå