Effectiv Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Gode høytalere, bare flaks hvis du får noen sånne for 1000 kr. Det kommer nye på netthandelen.no hver dag og alle ligger på 1000 kr, så å si at han er heldig blir vel totalt feil. Uansett, disse høytalerene er noe skikkelig dritt! Har hørt dem, og ja de suger virkelig. For 1000 kr ville jeg heller sett på Argon fra hifi-klubben.no eller dynavoice Mye mye bedre, og mye mye mere igjen for pengene, GARANTERT. Kjøp heller en billig 12" fra dynabel til 498, utenom de små stativhøytalerene vis du trenger mere bass. Det er ikke GOD bass i den dynabelen, men garantert bedre enn de dårlige Prosonene Lenke til kommentar
preben pedersen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 e betalte 1600 før mennæ å e kjøpte ein jalla førsterker og mett anlægg spællæ no helt sinsykt høgt og sykt bra bass men, så kommer det ann på hvor man har anlegget i romme de spiller bedre på ett litt stort rom enn ke ett lite ett. jeg er kjempe fornøyde met mitt anlegg og før minn del så bi e ikke å kjøp noe nytt pga de spiller så bra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 e betalte 1600 før mennæ å e kjøpte ein jalla førsterker og mett anlægg spællæ no helt sinsykt høgt og sykt bra bass men, så kommer det ann på hvor man har anlegget i romme de spiller bedre på ett litt stort rom enn ke ett lite ett. jeg er kjempe fornøyde met mitt anlegg og før minn del så bi e ikke å kjøp noe nytt pga de spiller så bra Nå er det 9årsiden han lagde denne tråden, så regner med han har kjøpt høyttalere allerede, skal ikke se bort i fra at han har kjøpt flere par siden dengang.... 1 Lenke til kommentar
Dialgia Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Tenkte bare å slenge meg på ettesom de her er i salg brukt fra tid til tid. Fikk et par for 500kr som jeg vil si var et røverkjøp. Mulig å få de brukbare om man bruker en eq og demper 50-60hz ettersom de spiller ekstremt høyt der i forhold til alle andre frekvenser. En decent reciever klarer å drive de og partyfaktoren er helt kanon! Om man hører på Tech house eller dunk dunk musikk får man mye bang for the buck Men som sagt bor du nært noen så kan det sies at bassen forplanter seg i vegger tak gulv og hva annet det skulle vere. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Skrot . Hadde de for 10år siden og sprengte de til H.. og hev resten i ovnen ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Skrot . Hadde de for 10år siden og sprengte de til H.. og hev resten i ovnen Så du hadde de på samme tid som trådstarter vurderer de? Tror ikke han har vurdert de fram til nå. Tråden er faktisk nesten 10 år gammel... Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Han har vel fyrt i ovnen for lenge siden han også ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå