Laserbeam Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Etter 2.5 år med regulering er den endelig tatt av, jeg ble kalt geeken siden jeg hadde briller og reggis + litt peiling på data . Og det er deilig å ikke bli kalt det lenger Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 ohnoes, hele 2.5 år , jeg hadde vel i nærmere 4år.. heldige jævel sier no jeg Men er jo flott da.. sett på linser nå, og klin på litt klerasil så har du noe på gang... nøørd Lenke til kommentar
alni Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 gratulerer, jeg fikk av min før deg Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer. Det er ingen ting som er så godt som å sitte og "sutte" på tennene etter at reguleringa er fjernet Lenke til kommentar
Saivak Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Slikket tennene mine i en uke etter de ble tatt av. Hadde derimot bare regulering i et halvannet år på den øverste tanngarden og halvt år på den nedre. Så var ikke -så- ille for meg. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 2 år med reggis og 2 år med plate på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå