ArnhildL Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Heisann! skal kjøpe meg et canon powershot s3IS, og lurer litt på om jeg skal kjøpe litt småstæsj i tillegg. har ikke så mye ekstra å spandere, men tenkte kanskje at det vidvinkelobjektivet som passer til hadde vært greit å ha (zoom tror jeg jeg skal ha mer enn nok av). I tillegg hadde det vært greit med et undervannshus, siden jeg studerer friluftsliv og er mye på tur i allslags vær... Nå har jeg kikket litt og ikke funnet noen undervannshus som passer til det kameraet, men har funnet et som passer til den tidligere modellen, s1. Er det noen som vet om dette undervannshuset ville passe til s3 modellen også? Er det lurt å kjøpe med den vidvinkelsaken? Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Heisann! skal kjøpe meg et canon powershot s3IS, og lurer litt på om jeg skal kjøpe litt småstæsj i tillegg. har ikke så mye ekstra å spandere, men tenkte kanskje at det vidvinkelobjektivet som passer til hadde vært greit å ha (zoom tror jeg jeg skal ha mer enn nok av). I tillegg hadde det vært greit med et undervannshus, siden jeg studerer friluftsliv og er mye på tur i allslags vær... Nå har jeg kikket litt og ikke funnet noen undervannshus som passer til det kameraet, men har funnet et som passer til den tidligere modellen, s1. Er det noen som vet om dette undervannshuset ville passe til s3 modellen også? Er det lurt å kjøpe med den vidvinkelsaken? 8840316[/snapback] Hvis du ikke skal dyppe kameraet under vann, men beskytte mot regn, finnes det sikkert mange løsninger. Det går også å fikse noe selv, med badehette med strikk, pose etc. Kameraet er ganske lite, så det er ikke vanskelig å finne på noe... Linsen strekker seg litt under zooming, så den må være litt fleksibel. Når det gjelder vidvinkellinse bør du først prøve en liten stund om du virkelig trenger det, jeg har ikke savnet det mye.. Men tar du mye bilder inne, eller landskap er det fordel. Merk at det finnes 3.part, dette er diskutert i en annen tråd nylig. Da har du også feste for filtre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå