Gå til innhold

Full Ytelse hadde vært ok!

jonasto

Anbefalte innlegg

Har et Hercules 8500LE kort som jeg har på følsesen kjører på 1X om ikke noen AGP speed i det hele tatt. Scrolling av sider m/ noe bilder og text synes jeg henger og lagger. Når jeg går inn under Display Settings -> Advanced er det en flik som heter SMARTGART. Her står set AGP speed på OFF. Kan velge mellom 1x til 4X. Dette virker litt rart. Jeg har en innstilling i BIOS som heter Enable 4X, men for at 4X skal funke på mitt hovedkort må jeg legge inn tette drivere. I og med at jeg aldrig spiller føler jeg ikke at dette trengs. Vil bare ha den på 2X. Hva kan jeg evt gjøre for at ting skal gå litt smoothere. Er det noe spess i BIOS det er mulig å enable?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har lett igjenom BIOS! Det er IKKE noe valg som lar meg velge hastighet. Den bør jo uansett sette opp til høyeste mulige hastighet. Er jo idiotisk om den kjører på 1X. Må da være noe jeg kan gjøre for å få dette til å gå bere i vanlig office arbeid på nette!

Lenke til kommentar

Om du kjører på 1,2 eller 4x AGP skal ikke ha noe å si ved scrolling/internett/kontorbruk med mindre jeg er helt på jordet. Det er i spill at du _kan_ merke ytelsesforbedring ved bruk av AGP 2x eller 4x.

Edit: Så med andre ord tror jeg problemet ditt er et annet; prøvd med nyere drivere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...