mcgroven Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Utgiver Take-Two bekrefter på nytt at Grand Theft Auto IV kommer i oktober. Les mer Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Flotte og oppfriskende nyheter! Bra at det også kommer ny trailer snart, og vi må alle folde hendene og håpe på noe GAMEPLAY!! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Synes det er latterligt at folk trodde på at GTA IV kom til å bli utsatt, GTA-serien er langt bedre enn Halo-serien (det er iallefall min mening) og har stor tro på at den har større fan-skare enn Halo-serien. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Godt nytt, eller det er vel ikke "nytt" lengre =P Gleder meg noe sinnssykt til det kommer. Ser stemningsfullt ut. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Flott at det ikke blir utsatt! (Høsten er reddet!) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ah, dette var godt å høre. Skal bli spennende med ny trailer. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dette var deilig å høre, ja! GTA er verdens beste spillserie! Elsker spillene og gleder meg noe sykt til traileren! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Synes det er latterligt at folk trodde på at GTA IV kom til å bli utsatt, GTA-serien er langt bedre enn Halo-serien (det er iallefall min mening) og har stor tro på at den har større fan-skare enn Halo-serien. 8840278[/snapback] Hva har egentlig GTA med Halo å gjøre? Dumt ikke grafikken ble så bra som den ble hypet opp til å bli, men nå er det ikke sikkert at det bildet der er reprasentativt for spillet når det først kommer til PC da... Håper uansett det blir bedre en SA. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 DET ER SÅ STEIKE TYPSIK!!! Ohhhh ikke utsatt? høøø wtf? den var ny GTA ftw Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 snip 8840278[/snapback] Hva har egentlig GTA med Halo å gjøre? Dumt ikke grafikken ble så bra som den ble hypet opp til å bli, men nå er det ikke sikkert at det bildet der er reprasentativt for spillet når det først kommer til PC da... Håper uansett det blir bedre en SA. 8845450[/snapback] Grunnen til ryktene om at GTA IV skulle bli utsatt var på grunn av Halo 3 kommer ut omtrent samtidig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er fortsatt ikke noen vits å sammenligne de... Tror de fleste casual gamersene spiller nok mer enn en bestemt type spill... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er fortsatt ikke noen vits å sammenligne de... Tror de fleste casual gamersene spiller nok mer enn en bestemt type spill... 8847052[/snapback] Han sammenlignet dem ikke, han sa bare at han personlig synes gta serien er bedre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Urk, greier ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe 360 eller PS3, alt henger og faller på GTAIV .. tro det eller ei. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 woho:) gode nyheter.. forhåndsbestilling er inne på cdon, blir den beste playstation opplevelsen noensinne:) å til fyren over. spill alt:p fanboys er bare teit:) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Urk, greier ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe 360 eller PS3, alt henger og faller på GTAIV .. tro det eller ei. 8847708[/snapback] GTAIV kommer vel til begge konsollene. Men litt irritert jeg da, over at det ikke blir utsettelse.. Er nok muligens inne i militæret når det slippes. *vil også ligge uttafor butikken natta før* Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Joda, er fult klar over at spillet kommer til begge konsollene. Er derimot mer bekymret om PS3 klarer å holde seg i live fram til GTA4 slippes. Det jeg mener er altså at jeg ikke blir å kjøpe meg verken 360 eller PS3 før salgstallene etter første uken er klare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg