johannesfos Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg går i tiende klasse å har kommet opp i matte muntli eksamen! Temaet er: stort festaransjamang! jeg har tenkt til å kansje lage en film...eller powerpoint noen tips`? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kan man lage en film til matte muntlig i tiende klasse?... Må si det har forandret seg på et par år, da jeg hadde matte muntlig fikk jeg 30 min på å arbeide med tekst for så å vise hva man kunne gjøre med informasjonen man fikk. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vel med det temaet, bør du vel ha med budsjett, prøv også å flette lingninger inn i oppgaven.... Lenke til kommentar
johannesfos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Vel med det temaet, bør du vel ha med budsjett, prøv også å flette lingninger inn i oppgaven.... 8841091[/snapback] Jeg har fådt med funksjon som også kan være en ligning tror jeg. prisen for og komme inn 120 kr f.eks så Y=120x x | y 2 | 240 3 | 360 f.eks er eller er det en ligning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå