Digitize Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei, Jeg oppgraderte nylig fra Windows XP Media Center 2005, til Vista Ultimate (32-bit). Alt har fungert helt fint foruten av at jeg opplever avogtil at maskinen henger seg når jeg ser på tv. Jeg installerte opprinnelige Vista driverne til Hauppauge WinTV PVR 500 og kjørte med 100.65 driverne fra nVidia. Pga. at det hang seg, av-installerte jeg Hauppauge driverne og oppgraderte til nVidia 158.24 - har fortsatt samme problem. Når jeg ser på tv-opptak og andre mediafiler på maskinen, henger den seg aldri. Det virker som om det kun skjer når jeg ser live tv. Problemet var aldri gjeldende på Windows XP Media Center 2005. Når maskinen henger seg fryser alt og lyden står bare å hakker. Det går ikke engang med ctrl-alt-delete, man er nødt til å fysisk skru maskinen av og på. Til info kan jeg legge til at denne maskinen utelukkende brukes som en media pc - aldri til spill eller lignende. Noen som vet hva som muligens er galt ? Specs på maskinen; Intel 945G Express chipset Intel Pentium D 945 Dual Core prosessor, 3,4GHz 1024MB 533MHz Dual DDR2 minne Hauppauge WinTV PVR 500 MCE, Dual TV tuner nVidia GeForce 6200 vifteløst/m turbocache, PCI-Express Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå