mcgroven Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 John Carmack demonstrerer. Se videoen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Alt jeg kan si er WOW.. Dette kan bli veldig interessant. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Syntes ikke dette så veldig spesielt ut, dette er vel ikke akkurat noe grafisk gjennombrudd? Han sier det skal være lettere for spilldesignere å endre teksturer, men grafisk sett så har det vel ikke skjedd stort, har sett spill som er like pene som dette, om ikke penere... Kan godt hende jeg har misset poenget, har ikke fulgt med på utviklingen av denne motoren. Endret 12. juni 2007 av Phreak^ Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Tviler på at det de viste frem her var potensialet til spillmotoren, carmack sier på slutten av det var noe de kastet sammen på 10 dager, og det er jo ganske imponerende. Jeg har ikke satt meg inn i denne nye teknologien, men jeg gjetter at denne nye motoren gjør det lettere/raskere for utviklere å lage ting så lekkert de vil. edit:typo Endret 12. juni 2007 av tankbug Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Vel, om de ikke viser noe som er imponerende, så er det vel ikke så imponerende...? Merkelig med det, men det må jo faktisk overgå det beste (crysis) for å imponere. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror nok du må ha litt av en pc for å kjøre sånne spill! Lenke til kommentar
Averon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Imponerende. Endret 13. juni 2007 av _Astron_ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ikke videre imponert nei. Jeg lastet ned hele keynote'n til Jobs, og det så rett og slett ut som Doom3 i dagslys. Positivt at det satses på Mac, men bortsett fra det var dette en ikke-nyhet. Endret 14. juni 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg