mcgroven Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 John Carmacks nye spillmotor kommer med støtte for Mac. Electronic Arts øker også satsingen på Apples flaggskip. Les mer Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dette her så jammen stilig ut, rett og slett lekkert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 ikke imponerede idet hele tatt.. Unreal 3 motoren som kom for en stund siden imponerer mer.. men nå har vi sikkert ikke sett hva denne motoren kan gjøre for fullt... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Enda mer plastikk =S Ser jo greit ut da... Lenke til kommentar
Delish Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det er vel spørsmål om filming av stortlerret vil kunne gi det rette inntrykket her. Så veldig bra ut synes jeg, tatt i betraktning overnevnte. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kjører den OpenGL api da eller har de lagt nok et lag mellom spill og DX10 ? De koder vel ikke direkte mot hw for å kunne porte mellom plattformer. Det så jo greit ut, men Carmack har jo sans for ting som glitrer. Tror ikke Battlefield ville blitt plastikk-krig selv om den hadde kjørt tech5. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Han sier selv at hadde han fått 6 flere dager ville resultatet vært ganske annerledes. Blir morsomt å se hva som skjer på E3, for ikke å snakke om QuakeCon. Det morsomste er likevel at han viser det frem på en mac. Utrolig bra! Lenke til kommentar
jasco Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Han gjorde det samme med Doom III motoren. Først på Mac. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 ja det er vel greit å gå mac nå som mac har gått x86. men så lenge id slipper spillene til linux også skal jeg ikke klage Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Rart at ingen oppfatter noko av det største med den nye teknologien. Fleire utviklere kan jobbe og forandre brettet samtideg i realtime. Heilt genialt! Eg trur vi kan få sjå fantastiske resultater med den nye grafikkmotoren, den virker som ein draum for grafikere å jobbe med! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det meg eller sa kisen 20GB med texure data i filmen på det ene brettet. Litt i meste laget. Lenke til kommentar
Delish Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det meg eller sa kisen 20GB med texure data i filmen på det ene brettet. Litt i meste laget. 8843001[/snapback] Han sa 20GB med textures ja, når det kjører så bra med så mye, tenk da hvor bra det blir når det blir optimalisert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ser ut som en del her bare tenker på grafikk når de så den videoen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ser ut som en del her bare tenker på grafikk når de så den videoen. 8843218[/snapback] Vel, det er en spillmotor som blir vist, hva skal vi ellers snakke om? været? krigen i irak? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ser ut som en del her bare tenker på grafikk når de så den videoen. 8843218[/snapback] Eh, er vel det som er pointet med "spillmotor". Greit nok det er fysik og annet som er interessant, men videoen er jo en dementrasjon på det visuelle. Hvordan ville du ha sett på det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Les hva siDDIs sa f.eks lenger opp. Og 20GB med textures er også noe å få med seg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Lignet veldig mye på Motorstorm en del av det Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Mye mulig at kildene mine er dårlige, men ettersom jeg vet har ID utviklet på mac i mange år, men i en periode har de utviklet i *nix miljøer på PC x86 platform. Det det er snakk om her er vel at selve grensesnittet for designerene og level-designerene er kodet for OS X. Selve spillmotorene til ID har, etter hva jeg har hørt, blitt utviklet på mac lenge før denne tech 5 motoren. Noen som har noe fakta? Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ser ut som en del her bare tenker på grafikk når de så den videoen. 8843218[/snapback] Du tenker at dette kanskje er en del av den nye "franchisen" til Id? Jeg tror nok det er en del av det. Vi får nok se mye av dette i det spillet. Det tar rett og slett for lang tid til å lage alt dette til at de bare bruker det til å vise fram teknologien. Jeg husker det meste vi så da Unreal Engine 3 ble presentert, var assets fra Gears of War. Teknologien virket meget bra. Realtime editing, og megatextures på alt. Høres bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg