int20h Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Etter at AMD kjøpte opp ATI i fjor trodde mange at sistnevnte skulle slutte å levere grafikkbrikker for Intel-plattformen. Les mer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 En selvfølge at de fortsetter for ved å utelukke Intel ville de vel heller utelukket seg selv Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg skjønte ikke denne artikkelen helt, for å være helt ærlig... Det eneste som har vært et tema har vel vært ATI-baserte chipset til bruk med Intel-prosessorer? Lenke til kommentar
G Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Mmm, ser en en ny målestokk komme? Målt i antall DVD'er en kan spille av. Da ønsker jeg meg muligheten for å spille av minst 2 DVD'er. :!: Endret 12. juni 2007 av G Lenke til kommentar
ChallengerV8 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 int20h skrev: Etter at AMD kjøpte opp ATI i fjor trodde mange at sistnevnte skulle slutte å levere grafikkbrikker for Intel-plattformen. Les mer 8839694[/snapback] Spørsmålet har vel aldri vært om AMD/ATI skulle levere brikker til Intel, men om de fikk LOV til å levere av Intel...(Det kreves som kjent lisens for å kunne koble seg til Intel sin FSB). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå