Croyfer Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg var på lan nå nettop og så en fyr som hadde byttet ut de vanlige, kjedelige platene som dekker PCI-slottene som ikke er i bruk med noen som var laget hull i , og som fungerte som grill. Det så veldig bra ut, og jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt dette.. Noen som vet ? ¦Þ Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 grill? :-? som i viftegrill eller grill for mat? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 På med grilldressen alle sammen, her skal det grilles! Husk å ta på de matchene grillhanskene når du jobber med den så du ikke får et helt stekt system! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg var på lan nå nettop og så en fyr som hadde byttet ut de vanlige, kjedelige platene som dekker PSI-slottene som ikke er i bruk med noen som var laget hull i , og som fungerte som grill. Det så veldig bra ut, og jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt dette.. Noen som vet ? ¦Þ Håper du mener PCI nå..... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Var det slike ? ja, det var noe som lignet på det ja.. går det an å få kjøpt grillen uten av vifta henger med... trenger ikke den.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Var det slike ? ja, det var noe som lignet på det ja.. går det an å få kjøpt grillen uten av vifta henger med... trenger ikke den.. Vil ikke annbefale å linstallere sånne i steden for den som du har i dag. Grunnen er at du får ikke bra nok luft sirkulasjon i kabinettet ditt, beste måten er luft inn fremme og luft ut bak? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 vet da det, jeg er bare ute etter noen stilige "deksler" istedetfor de kjedelige grå som sitter der fra før av... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Lakk dem da, det er tøfft 8) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hva er vitsen med det?ingen som driver å se på bakdelen til kabineter. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Var det slike ? ja, det var noe som lignet på det ja.. går det an å få kjøpt grillen uten av vifta henger med... trenger ikke den.. Vil ikke annbefale å linstallere sånne i steden for den som du har i dag. Grunnen er at du får ikke bra nok luft sirkulasjon i kabinettet ditt, beste måten er luft inn fremme og luft ut bak? vil ikke anbefale de dære PCIviftene. Personlig syns jeg ikke de er no tess. Har en slik TITAN utgave selv og tror ikke tempen sank 1grad...Mulig den er grei visst du har noe megaopphetet hardware dha..men... Bare til opplysning så tar den luft UT av kabinettet :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 hva er vitsen med det?ingen som driver å se på bakdelen til kabineter. Ehem..*kremt* JODA!!! Maskina mi skiller seg ganske så mye fra alle de andre maskinene på linking, så det ER nok folk som ser bakpå kabinettet mitt. For siste gang..Jeg vil IKKE ha viftene som det snakkes om her. Jeg har nok vifter, og er ute etter bare grillen... Lenke til kommentar
jossa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ser ikke problemet... gå å finn deg noen borr i rett størrelse å set i gang... da får du det jo akkurat som du sjøl vil.... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 nei, borring blir ikke bra! skal ha noe som ligner på den vifta som det er linka til lenge opp her... får ikke til å borre ut det.. gidder ikke å lage .no selv...hvis jeg kjøper det ser det 10.000 ganger bedre ut enn hjemmelaget... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kjp den vifte saken da, og kutt av viften Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 tja... *vurdere det* nja.. blir vel litt dyrt eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå