Gå til innhold

Wiikey. Noen erfaringer?


XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så med en Wiikey inne må jeg bare passe på å putte i et (orginalt?) pal spill for å oppgradere firmwaren på Wiien?

Wiikey firmware laster jeg bare ned fra wiikey sine sider og legger inn.

Noen som vil anbefale et sted man kan få chippet Wiien sin til en billig penge, er ikke alt for stø i lodding selv.

Det at den bare kan spille 70-80% av NTSC spill gjelder for orginale såvel som for backups?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet ikke nei.. men, slet veldig med å finne de nødvendige oppgraderingene så jeg fikk spilt SMG.. Fant de til slutt da.. :)

 

Men utenom dette, vil jeg fortsatt anbefale Wiikey.. men, godt mulig Cyclowiz, er ett bedre alternativ.. Siden de virker litt mer stabile på markedet.. Wiikey siden har jo vært nede før også mener jeg.. ikke første gangen dette skjer..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde min Wii med Wiikey på nett før, men der hvor jeg har den nå har jeg ikke koblet den opp. Når jeg skulle inn i settings for å sette sensorbaren til å være under tv'n så får jeg bare opp en "kan ikke finne nettsiden" feilmelding.. trenger jeg å ha Wii'n koblet på nett igjen for å løse dette problemet? Den sto med trådløs setting til det nettet jeg hadde der jeg bodde før, og har et annet oppsett nå. Jeg må jo uansett inn i settings for å opprette nye nettverksinnstillinger./

 

Noen tips&triks?

Lenke til kommentar
Dersom du har spilt et spill fra USA eller Japan og kjørt en oppdatering, har du nok "semibricket" wiien din, dessverre.

 

Prøv og kjør super mario galaxy, om du ikke har firmware 3.1. Hvis det ikke virker, må du nok vente på 3.2 oppdateringen, som det er usikkert når kommer.

 

Takk for svar.

 

Jeg har ikke kjørt noen andre oppdateringer enn hva wiikeyfolka har kommet med, men det kan virke som det er noe i den gata likevel. Mario Galaxy virker helt fint, og Wii'n fungerer generelt som den skal, det er kun når jeg skal inn i innstillingene jeg får feilmld.

Lenke til kommentar
Det at den bare kan spille 70-80% av NTSC spill gjelder for orginale såvel som for backups?

Vet ikke helt hvor folk får dette fra. Har aldri hatt eller hørt om dette problemet før. Spurte også om det var noen som faktisk hadde problemer med dette på en IRC-kanal, var ingen som hadde hørt om dette problemet der heller. Problemet er vel at hvis du faktisk kjøper spillet så får du problemer å boote det uten å update. Da må du laste ned en .iso av det og bricke den. Med andre ord får du aldri brukt det orginale NTSC-spillet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...