TBJ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva gjør Wiikey config 1.3? Og hvordan får man oppgradert Wiikey Update 1.9g? Jeg har lastet den ned og brent den med NERO (disc-at-once), men den vil ikke Wii lese. Ingen som har fått det til? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lurte på en ting med Wii key. Hvis jeg setter den inn, kan jeg forsatt oppdatere Wii'n igjenom Wii's system uptade? og laste ned VC spill som før, eller må jeg bruke et spesielt program som følger med Wii key? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan gjøre alt som før For å oppgradere til 1.9g må man brenne ut imaget som en DVD ikke cd. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du kan gjøre alt som før For å oppgradere til 1.9g må man brenne ut imaget som en DVD ikke cd. Fungerer det ikke med NERO? Må man bruke et spesielt program? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du kan gjøre alt som før For å oppgradere til 1.9g må man brenne ut imaget som en DVD ikke cd. Fungerer det ikke med NERO? Må man bruke et spesielt program? Jeg bruker Nero til all min Wii brenning, funker bra det. Wii'en kan være litt kravstor til kvaliteten på platene, så bruk noe av god kvalitet. Cd vil ikke fungere, må bruke DVD. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 DVD-R skal funke best Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg bruker Verbatim DVD-R plater. Skal visst være de beste Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg bruker både Verbatim DVD-R og DVD+R til brenning av spill. Men det er brenningen av oppgraderingen til 1.9g jeg ikke får til (med NERO). Brenner den som image. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg bruker både Verbatim DVD-R og DVD+R til brenning av spill.Men det er brenningen av oppgraderingen til 1.9g jeg ikke får til (med NERO). Brenner den som image. Så du brenner imaget direkte på dvd? Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Slet også med og oppgradere. Brukte en gammel GameCube håndkontroller så kom det med en gang. Bruker ImgBurn til brenning. Endret 22. november 2007 av VillKusseSladden Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Så du brenner imaget direkte på dvd? Nero -> Recorder -> Brun image -> Hentet opp iso fila -> Brenner som "Disc-at-once" Wii ville ikke lese disken (DVD-en). Kan noen som har fått det til, fortelle hvilket brenneprog. de brukte? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmm velger du å brenne det som DVD-image? Dette er veldig viktig. Siden fila er så liten så velger vel Nero Automatisk som CD image, men dette blir uleselig. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmm velger du å brenne det som DVD-image? Dette er veldig viktig. Siden fila er så liten så velger vel Nero Automatisk som CD image, men dette blir uleselig. Jepp. Gjorde det. 3 ganger. Lastet tilslutt ned ImgBurn og prøvde med den. Det gikk... nesten. Fikk startet plata i Wii, fikk opp et Gamecube bilde og tykket start. Men da fikk jeg feilmeldingen " An error has accurred. Press the Edject Button, remove the Game Disc, and turn the power off. Please read the Wii operations manual for more information. Prøve å brenne en til. Samme dritt meldinga. Testet å få opp størrelsen på filen før jeg brant den, med kommandoen "filechop.exe bootdisc.pal.iso 1459978240" (leste at man gjorde det ved en eldre oppgradering) Brant ny DVD med den nye oppblåste fila (med laveste hastighet). Samme dritten. Fikk opp Gamecube bilde og etterhver samme drittmelding. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde problem med å få lest diskene jeg brant, men det funket som regel når jeg prøvde med en annen brenner. Kanskje du kan prøve det, eller bytte DVD-plater Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Alt jeg har brent før har vært vellykket, bortset fra dette. Men... Jeg gikk (igjen) inn på den offisielle Wiikey siden og leste news for å se om det sto noe som kunne hjelpe meg. Jeg lastet ned BETA HOTFIX v1.9g på nytt uten at jeg egentlig viste hvorfor. Når jeg da pakket den ut, så ikke lenger filechop.exe og den andre .cmd fila der lenger. mmmm Jeg brant den (nye) nedlastingen og den fungerte.... Endelig. Jeg så da at den jeg brant med ImgBurn var egentlig Setup disc v1.3 (men den burde da fungere den, men nå kan det være det samme) De aller første jeg brant med NERO var faktisk korrekt versjon (BETA HOTFIX v1.9g), men den ville rett og slett ikke med NERO. Ok. Jeg gjorde mye rart her , men jeg fikk det til tilslutt PS! Jeg bruker kun Verbatim DVD+R og har aldri noen problemer med Wii brenning, men kanskje BETA HOTFIX v1.9g med NERO og DVD+R ikke var en god kombinasjon? What ever... SMG! Here I come Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det er en ting jeg gjerne skulle hatt svar pa, jeg har netopp bestil en Europeisk PAL Wii. Er det noen updates eller firmware jeg ikke ma instralere pa Wii en hvis jeg senere skal instralere en Wiikey? Det eneste jeg er interesert i er a spille japanske gamecbe og Wii spill pa den. Jeg har ogsa hort at det er noen problemer med Super mario galaxy og Wiikey, er det problemet bare nar man spiller en NTSC versjon av SMG pa en PAL wii? Eller er det problemer ogsa hvis jeg vil spille en PAL versjon av SMG pa en PAL Wii med en Wiikey? Endret 27. november 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det eneste du ikke må gjøre er å oppdatere firmwaren til en annen region mens du har WiiKey inne i maskinen. Da er det stor sjanse for at konsollen din "bricker". Finnes heldigvis veier rundt dette. SMG har en type beskyttelse, men den er fikset av Wiikey teamet så ikke lenger noe problem. Det gjalt alle versjoner av (brente) SMG på alle konsoller. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bruk boot-discen til Wiinja for å boote config disc 1.3 til WiiKey'en, funker knall! Noen som får opp hjemmesida til WiiKey-teamet for tida? Ser ut som om servern deres har tryna! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 ca 90% av spilla mine er fra japan, og de fleste funker ikke=\ men har ikke hatt noe problem med amerikanske før, tough. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 men jeg ser at dere nå diskuter noe helt annent enn på første side...=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå