Gå til innhold

Wiikey. Noen erfaringer?


XtaZ

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg lurte på noe angående wii-key. Jeg fikk installert min for en liten uke siden og alt fungerer utmerket. Ingen problemer med noe som helst! Det jeg lurer på er når man skal utføre en "system update". Eller en update generelt. Vil det da kræsje med wii-key? Noen som har noen erfaringer med dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! Jeg lurte på noe angående wii-key. Jeg fikk installert min for en liten uke siden og alt fungerer utmerket. Ingen problemer med noe som helst! Det jeg lurer på er når man skal utføre en "system update". Eller en update generelt. Vil det da kræsje med wii-key? Noen som har noen erfaringer med dette ?

 

Jeg har update 3.0E på min Wii med Wiikey. Ingen problemer her.

Lenke til kommentar

Zamuel, du skal vere klar over ein ting. OM du vil spille import spill må du aldri installere firmware oppgraderingen for konsollen via disse spillene. Siden disse er beregnet of NTSC konsoller, og det vil reslutere i at opgraderingen vil kræsje med din PAL konsoll :)

 

Fullt mulig du er klar over dette, men kan vere like greit å nevne det syns eg.

Lenke til kommentar
Jeg har update 3.0E på min Wii med Wiikey. Ingen problemer her.

Prøvd med 3.1E?

 

Har oppdatert min til 3.1E, men ikke prøvd å spille ennå:p

 

Noen som vet hvordan man kan spille to stk. på som Wii mot et annet lag i MSCF?

 

Leste en wiki for en stund siden at man ikke trengte en Wii per person, men kunne være to på en konsoll.

 

Vet dere hvordan man får til det?

Lenke til kommentar
Zamuel, du skal vere klar over ein ting. OM du vil spille import spill må du aldri installere firmware oppgraderingen for konsollen via disse spillene. Siden disse er beregnet of NTSC konsoller, og det vil reslutere i at opgraderingen vil kræsje med din PAL konsoll :)

 

Fullt mulig du er klar over dette, men kan vere like greit å nevne det syns eg.

 

Ja, det er jeg faktisk klar over :) Men takker for omtanken ;)

 

EDIT: Men..kan jeg spille NTSC spill hvis jeg bare unngår updaten ? :)

Endret av zamuel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er dvd-mods til Wii, ingenting annet blir endret.

Er jo samme til Xbox, men der blir du lett bannet hvis du er på nett. :hmm:

 

Men virker som det fungerer bra på Wii. Kjøpte meg en i dag, men tror ikke jeg skal modde den. Skal bare stå på stua og brukes litt til Smash Bros og Galaxy.

Lenke til kommentar
Er jo samme til Xbox, men der blir du lett bannet hvis du er på nett. :hmm:

 

Men virker som det fungerer bra på Wii. Kjøpte meg en i dag, men tror ikke jeg skal modde den. Skal bare stå på stua og brukes litt til Smash Bros og Galaxy.

 

Nå blir det gjerne kjørt en uorginal bios på xbox...om du TSOP flasher eller setter i chip...så det er ikke det samme som Wii. Det som f.eks Wiikey gjør er at den lurer dvd-spilleren i Wii'en til å tro at det er et ekte spill. Ingenting blir gjort med bios/firmware osv i Wii'en. Det er forskjellen. (+ at hvis man bytter hdd osv i xbox kan man tas på det hvis man f.eks glemmer å låse den)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...