daubyj Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Den kjente norske regissøren Harald Zwart har blitt hyret til å regissere en oppfølger til fjorårets ”The Pink Panther”. Les mer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Oi oi! Herr Zwart er flink han så dette kan bli en god film Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Steve Martin, som sannsynligvis ikke får så mange andre rolletilbud, skal igjen spille den klumsete politiinspektøren Clouseau. I all verden? Dette var jo ikke lite frekt Steve Martin er jo et filmikon og en som kommer til å huskes, på godt og vondt, mye lenger enn de fleste andre skuespillere. Hadde forresten sansen for Pinkt Panther. Har likt alle filmene og meningsløs humor er bare bra Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Mannen har jo ikke spilt i noen gode filmer på i hvert fall en 10 års tid. Det var det jeg sikta til da jeg skrev at han ikke får noen andre roller=) Likte Steve Martin godt jeg. Da han var på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg