gamerman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det noen som vet om Tony Hawk 5 kommer til å bli lagd? Har Tony Hawk 4 synes det var jævli bra. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det noen som vet om Tony Hawk 5 kommer til å bli lagd?Har Tony Hawk 4 synes det var jævli bra. Det kommer sikkert en 5'er også :wink: Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Får jo endelig håpe det, ville jo nesten vært rart om de ikke lagde en 5'er. Med tanke på så suksess 1,2,3 og 4'ern var/er 8) . Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det bare meg som er veldig lei av tony hawk. Spilte 2'ern "to death" på psx. Oppfølgerne er jo bare med bedre grafikk, større baner etc. Gameplayet er det samme. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg spillte 1'rn og 2'rn til jeg kreperte på psx, og det var morro... og spillte 3'rn litt på ps2, men det suger... som alle andre kommer til å suge etter det... Det blir som "fifa 1996-2003": samme spill, bedre grafikk, andre brett. Døkjipt... fatter ikke at folk gidder å kjøpe det samme spillet år for år... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tony Hawk har bare blitt bedre og bedre syntes jeg i hvertfall. 3'ern suger? javel ja, får jeg spørre om hvorfor? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 THPS er en genial serie, men begynner dabbe av litt nå.. har 3 Ok, men 4, da følte jeg at jeg hadde gjort alt det samme ca. 100 ganger før. Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det bare meg som er veldig lei av tony hawk. Spilte 2'ern "to death" på psx. Oppfølgerne er jo bare med bedre grafikk, større baner etc. Gameplayet er det samme. Visstnok skal Tony Hawk 4 være ganske annerledes og ha mye nytt innen gameplay. Kan noen som har spillet avkrefte/bekrefte dette? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 ja det er nytt på en måte, det fungerer som Dave mirra spillet, du skater rundt å prater med folk å får oppdrag av de.. det er nytt, men samme oppgavene som tidligere.. så det føles på ingen måte nytt, bare litt friere. 1 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tony Hawk's Pro Skater spill kommer jo hele tiden. (akkurat som The Sims serien). THPS4 kom jo rett etter at 3'ern hadde blitt lansert. Visst de skal lage en femmer burde de bruke litt lenger tid på dem. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 de holder på å lage 5'eren har jeg lest Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Generelt sett liker jeg snowboardspill mye bedre enn skatespill. Det er liksom mye mer 'smooth' å kjøre nedover bakker i myk snø enn å skate rundt i en park med ramp osv. Synes jeg da. *lengte etter amped* Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tony Hawk har bare blitt bedre og bedre syntes jeg i hvertfall. 3'ern suger? javel ja, får jeg spørre om hvorfor? Ja ok, det blir bedre og bedre men jeg orker ikke betale 5-6-700 kr pr gang de forbedrer det et bittelite hakk. Og 3'rn suger fordi det er alt for lett... man kan ta evige komboer uten å jukse... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er jeg enig i, det med at spilla er dyre er jo nesten helt til å bli gal av. Skulle ønske alle spill kosta rundt 200-300,- Da hadde det heller ikke vært så farlig om man kjøpte et spill man ikke likte så veldig godt. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jeg har hørt at noen begynte å lage det før 4en kom ut. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei meg fra fortiden !Tony Hawk 5 ble utgitt 29 september i år.Desverre er det ganske dårlig. Beklager å ha skuffet deg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Wow, litt av en nekrobump. Jeg fikk rett, 5ern kom Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Wow, litt av en nekrobump. Jeg fikk rett, 5ern kom Hahaha xD Jeg måtte bare når jeg så denne posten fra meg selv. Den kom ja hehe Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Er det dårlig? Har vært veldig nær å kjøpe det av ren nostalgi og savn etter et skatespill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Nja, til å være en tidlig beta-versjon av et spill til Playstation 2 er det ikke så verst. EDIT: Tråden er fra 2003, og TH: Underground kom jo samme år? (før det var det kun de fire Pro Skater-spillene.) Underground er dermed teknisk sett TH5, og kom som sagt samme år som denne tråden ble laget. Etter det har vi hatt ganske mange TH-spill, så hvorofr denne nekrobumpben? Endret 19. oktober 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg