Gå til innhold

Wii og DVD film støtte

mp_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se det på den positive siden. Du sparer ivhertfall mange uvitende for elendig kvalitet. :)

(hadde Wii kommet med RGB (scart) kabel og/eller komponentkabel i tillegg så hadde nok saken vært en annen)

8848054[/snapback]

Jaha, det der var en snodig innfallsvinkel. Må det være kinokvalitet for at man ikke skal lide seg igjennom en film på to timer? Gikk du i dvale når DVD kom på markedet, og våknet når "det ble bra"?

Er ikke hele verden som setter slike krav til filmvisning. For svært mange er en play-knapp nok.

Lenke til kommentar
Se det på den positive siden. Du sparer ivhertfall mange uvitende for elendig kvalitet. :)

(hadde Wii kommet med RGB (scart) kabel og/eller komponentkabel i tillegg så hadde nok saken vært en annen)

8848054[/snapback]

Jaha, det der var en snodig innfallsvinkel. Må det være kinokvalitet for at man ikke skal lide seg igjennom en film på to timer? Gikk du i dvale når DVD kom på markedet, og våknet når "det ble bra"?

Er ikke hele verden som setter slike krav til filmvisning. For svært mange er en play-knapp nok.

8859023[/snapback]

Jeg vet ikke med det aller første året, men tror du faktisk hadde noe bedre enn komposite når DVD var i startfasen også. Jeg sa det bare var en ekstra positiv vinkling til det. Altså at det er bortkastet å betale ekstra for noe du sannsyneligvis har ifra før av, og som i tillegg er sannsyneligvis bedre.

Å si at DVD har god nok kvalitet fordi folk for XX (f. eks 40) år siden klarte seg med noe langt dårligere ser jeg vel egentlig ikke på som et bra argument.

Vi er i utvikling, og å få kvaliteten satt tilbake et par år ser jeg ikke på som noe "Next-gen" akkurat...

Hvis de kunne lagt inn DVD-avspillingsmulighet GRATIS så hadde saken vært litt annderledes vel og merke..... :)

Husk at det er sikkert noen som bryr seg litt om kvalitet, men som ikke vet så mye om forskjellen, eller hva de skal se etter. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...