Mr.Karlsen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei, Ser litt på Ove's Bil sine annonser på Motorborsen.no (autodb.no). Ser at de skryter på alle bilene men ikke alle fortjener det. Jeg ser at han har fantastiske priser og noen av bilene ser strøkne ut på bildene samtidig som i beskrivelsen. Ove's Bil på Motorborsen.no Dårlig Eksempel Bra Eksempel (Se beskrivelse og så bilder) Ønsker virkelig og kjøpe en som SER og ER strøken samtidig som den er til en billig penge. Hva Mener Dere? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er i utgangspunktet skeptisk til autoriserte bilforhandler-annonser med graverende skrivefeil. Trenger ikke bety annet enn at Ove selv skriver dem, men det er uansett litt sløvt. Kanskje andre ting også er sløvt, da? En annonse bør være (i mine øyne) nøktern, saklig og helst uten for mye CAPS. Jeg ville nok også latt en mekanikervenn av meg gå over bilen før jeg eventuelt kjøpte den, om ikke for annet enn å se etter alvorlige feil eller mangler. Litt småplukk må man jo regne med på så gamle biler, spesielt til prisklasser rundt 50.000. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er i utgangspunktet skeptisk til autoriserte bilforhandler-annonser med graverende skrivefeil. Trenger ikke bety annet enn at Ove selv skriver dem, men det er uansett litt sløvt. Kanskje andre ting også er sløvt, da? En annonse bør være (i mine øyne) nøktern, saklig og helst uten for mye CAPS. Jeg ville nok også latt en mekanikervenn av meg gå over bilen før jeg eventuelt kjøpte den, om ikke for annet enn å se etter alvorlige feil eller mangler. Litt småplukk må man jo regne med på så gamle biler, spesielt til prisklasser rundt 50.000. 8839771[/snapback] enig i den.. Men han hadde jo mange biler til salgs Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 "Ove's Bil" er sikkert grei nok forhandler det. De har i det minste en oversiktlig hjemmeside med diverse informasjon og ganske mange biler. Ryktet går jo fort i miljøene dersom noen føler seg villedet eller direkte lurt av en bilforhandler. Amcar-miljøet i Norge er såpass snevert at å drive med juks og fanteri ang. salg av disse ville vært særdeles bad business. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Så noe hubba-bubba ut det der.. Men kjøper du en sånn bil så vet du jo hva du får. Gammel dritt som knapt går fremmover og som ikke holder sammen, men er veldig glad i bensin så lenge du får start på den. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hei. Ove's bil er til å stole på. En kompis og faren var å prøvekjørte en corvette der, de sa at alt virket bare bra. Som nevnt tidligere så er det ikke noe "big business" å drive med svindel med Amcar i Norge. Miljøet er såpåss lite at ryltet sprer seg rimelig fort. Har funnet noen fine hos Ove's bil jeg å. Kommer til å ta en tur innom når jeg skal kjøpe amcar neste år. Endret 18. juni 2007 av sigurd90 Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 40 år gamle biler er tross alt 40 år gamle biler og kjøpes jo for det meste av folk som har interesse for dem. Med andre ord tror jeg en slik selger er ganske seriøs. Skal man svindle folk med bruktbil er nok ikke veteranbiler for spesielt interesserte tingen. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 De Cadillaca er helt råe hvis man slipper den helt ned på bakken at den omtrent subber bak og setter på noen svarte eller blin bling 20" felger Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Elsker sånne norske firmaer... Ronny's Gym Harry's Antikk og Ove's bil:P Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hei. Ove's bil er til å stole på. Vet hvem fyren er, og er ikke noe tull med han. En kompis og faren var å prøvekjørte en corvette der, de sa at alt virket bare bra. Som nevnt tidligere så er det ikke noe "big business" å drive med svindel med Amcar i Norge. Miljøet er såpåss lite at ryltet sprer seg rimelig fort. Har funnet noen fine hos Ove's bil jeg å. Kommer til å ta en tur innom når jeg skal kjøpe amcar neste år. 8844430[/snapback] Kjøper en Lincoln Continental Mark IV hos han en vakker dag Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 snilt forbruk i en over 40 år gammel v8'er? hehe Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 snilt forbruk i en over 40 år gammel v8'er? hehe 8854432[/snapback] Det er vel ikke forbruket det skal stå på Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Gir totalt F**** i forbruket. Skal ha den med på festivaler osv..... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Denne bilen har jeg lagt merke til at har vært tilsalgs nå i snart 3 år :!: http://www.motorborsen.no/ab2/search.wa2?_...sTypeOffset=100 Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gir totalt F**** i forbruket.Skal ha den med på festivaler osv..... 8857800[/snapback] Det er mulig bare sto i annonsen, syns bare det var litt morsomt. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 NEI! Ove kan du ikke stole på. Jeg kjenner til han, og holdte nesten på å kjøpe en bil av han her ute på odden før jeg fikk vite hvordan han er. Han er beryktet i amcar miljøet som en useriøs selger (søk etter oves bil på amcardelen på bilforumet så finner du tråder om han der), og han er absolutt ikke til å stole på. Er ikke uten grunn at han ble skutt i beinet av en kjøper 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Etter et lite søk på google virket det som at Oves ikke er til å stole på... Var mange tvilsomme ting som kom opp... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Har dårlig erfaring med Ove's bil ja.Stefaren min bytta inn en 83 Camaro + mellomlegg for å kjøpe en harley av han for 2 år siden. Fikk mcen, og den var vist ikke registrerbar i det hele tatt, prøvde å få hjelp av noen lokale folk her i Grenland, og de kjente igjen sykkelen, den ville de ALDRI røre (stjålet anyone??) Ove lovte å sende papirer, lovte å gi oss tilbake pengene og bil, lovte oss mye...Etter 2 år fikk vi igjen 60k for sykkelen, et stort tap .. Og Ove torte ikke selv å stille opp engang..Gjør som de andre søk han opp, ikke noe å stole påLIGG UNNA Endret 14. februar 2014 av bjaa Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ja, da har jeg lest litt om Ove på diverse fora og tenker "ingen røyk uten ild". Hvis det er slik at bilene står ute i opplag på en mark, så ville jeg der og da snudd i porten, for å si det slik. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hehe, den karen virker nokså useriøs ja, etter litt googling.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå