Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er Ove's Bil å stole på?

Anbefalte innlegg

Hei,

Ser litt på Ove's Bil sine annonser på Motorborsen.no (autodb.no).

Ser at de skryter på alle bilene men ikke alle fortjener det.

Jeg ser at han har fantastiske priser og noen av bilene ser strøkne ut på bildene samtidig som i beskrivelsen.

Ove's Bil på Motorborsen.no

Dårlig Eksempel

Bra Eksempel

(Se beskrivelse og så bilder)

Ønsker virkelig og kjøpe en som SER og ER strøken samtidig som den er til en billig penge.

Hva Mener Dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til autoriserte bilforhandler-annonser med graverende skrivefeil. Trenger ikke bety annet enn at Ove selv skriver dem, men det er uansett litt sløvt. Kanskje andre ting også er sløvt, da?

En annonse bør være (i mine øyne) nøktern, saklig og helst uten for mye CAPS.

Jeg ville nok også latt en mekanikervenn av meg gå over bilen før jeg eventuelt kjøpte den, om ikke for annet enn å se etter alvorlige feil eller mangler. Litt småplukk må man jo regne med på så gamle biler, spesielt til prisklasser rundt 50.000.

Lenke til kommentar
Jeg er i utgangspunktet skeptisk til autoriserte bilforhandler-annonser med graverende skrivefeil. Trenger ikke bety annet enn at Ove selv skriver dem, men det er uansett litt sløvt. Kanskje andre ting også er sløvt, da?

En annonse bør være (i mine øyne) nøktern, saklig og helst uten for mye CAPS.

Jeg ville nok også latt en mekanikervenn av meg gå over bilen før jeg eventuelt kjøpte den, om ikke for annet enn å se etter alvorlige feil eller mangler. Litt småplukk må man jo regne med på så gamle biler, spesielt til prisklasser rundt 50.000.

8839771[/snapback]

enig i den..

Men han hadde jo mange biler til salgs

Lenke til kommentar

"Ove's Bil" er sikkert grei nok forhandler det. De har i det minste en oversiktlig hjemmeside med diverse informasjon og ganske mange biler. Ryktet går jo fort i miljøene dersom noen føler seg villedet eller direkte lurt av en bilforhandler. Amcar-miljøet i Norge er såpass snevert at å drive med juks og fanteri ang. salg av disse ville vært særdeles bad business.

Lenke til kommentar

Hei. Ove's bil er til å stole på. En kompis og faren var å prøvekjørte en corvette der, de sa at alt virket bare bra. Som nevnt tidligere så er det ikke noe "big business" å drive med svindel med Amcar i Norge. Miljøet er såpåss lite at ryltet sprer seg rimelig fort. Har funnet noen fine hos Ove's bil jeg å. Kommer til å ta en tur innom når jeg skal kjøpe amcar neste år. :)

Endret av sigurd90
Lenke til kommentar

40 år gamle biler er tross alt 40 år gamle biler og kjøpes jo for det meste av folk som har interesse for dem. Med andre ord tror jeg en slik selger er ganske seriøs. Skal man svindle folk med bruktbil er nok ikke veteranbiler for spesielt interesserte tingen.

Lenke til kommentar
Hei. Ove's bil er til å stole på. Vet hvem fyren er, og er ikke noe tull med han. En kompis og faren var å prøvekjørte en corvette der, de sa at alt virket bare bra. Som nevnt tidligere så er det ikke noe "big business" å drive med svindel med Amcar i Norge. Miljøet er såpåss lite at ryltet sprer seg rimelig fort. Har funnet noen fine hos Ove's bil jeg å. Kommer til å ta en tur innom når jeg skal kjøpe amcar neste år. :)

8844430[/snapback]

Kjøper en Lincoln Continental Mark IV hos han en vakker dag

Lenke til kommentar

NEI!

Ove kan du ikke stole på. Jeg kjenner til han, og holdte nesten på å kjøpe en bil av han her ute på odden før jeg fikk vite hvordan han er. Han er beryktet i amcar miljøet som en useriøs selger (søk etter oves bil på amcardelen på bilforumet så finner du tråder om han der), og han er absolutt ikke til å stole på.

Er ikke uten grunn at han ble skutt i beinet av en kjøper

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har dårlig erfaring med Ove's bil ja.

Stefaren min bytta inn en 83 Camaro + mellomlegg for å kjøpe en harley av han for 2 år siden. Fikk mcen, og den var vist ikke registrerbar i det hele tatt, prøvde å få hjelp av noen lokale folk her i Grenland, og de kjente igjen sykkelen, den ville de ALDRI røre (stjålet anyone??) Ove lovte å sende papirer, lovte å gi oss tilbake pengene og bil, lovte oss mye...

Etter 2 år fikk vi igjen 60k for sykkelen, et stort tap .. Og Ove torte ikke selv å stille opp engang..

Gjør som de andre søk han opp, ikke noe å stole på

LIGG UNNA

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...