Goliath Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Av ren tilfeldighet, sjekket jeg ut kildekoden til denne siden fra IDG.no, som er en artikkelserie i Video på PC fra PCWorld. Fra linje 657 og langt ut, dukket det opp en rekke spamlinjer som går på p(o)rno, fake klokker osv. Har noen infisert artikkelkoden med spam eller et det min FF, IE eller PC som tuller her? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Av ren tilfeldighet, sjekket jeg ut kildekoden til denne siden fra IDG.no, som er en artikkelserie i Video på PC fra PCWorld. Fra linje 657 og langt ut, dukket det opp en rekke spamlinjer som går på p(o)rno, fake klokker osv. Har noen infisert artikkelkoden med spam eller et det min FF, IE eller PC som tuller her? 8839066[/snapback] Trenger vel ikke gjøre stort annet enn å scrolle ned på den html-parsede versionen av siden før du ser at det bare er en bruker som har spammet comment-delen av artikkelen Så det ikkke med en gang selv, men linje 651 er ganske avslørende hvor innholdet du henviser til er inserte: <div class="col-BD binsA" id="article-comment-box"> Edit: Ærlig feil - men hva gjorde du så dypt i koden der uansett? (bare kurios) Endret 11. juni 2007 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Err.. mente ikke å quote meg selv i en ny reply da.. my bad:P Endret 11. juni 2007 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 haha..skulle ha scrollet noe bedre ja Var Google som fanget det opp Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Var Google som fanget det opp 8839198[/snapback] Googla på "older sex" og havna innpå idg.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå