Gjest Gjesten Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Heisann Har et lite problem med munn og tennene mine. Ofte så får jeg vondt når jeg skal pusse dem (tannkjøttet rundt svir noe inni granskauen), mens andre ganger har jeg ikke dette problemet i det hele tatt. Jeg drikker en god del brus, ofte alt fra 0.5 liter til 1.5 liter dagen, og jeg regner med dette har noe med saken å gjøre. Men jeg vil egentlig vite hva som skjer med meg? Jeg har prøvd forskjellige midler som skal fjerne bakterier, og la oss si det slik at midlene jeg har prøvd svir inni munn. Er vel egnetlig tannkjøttet som er problemet her. Noen tips til hvordan jeg kan ta bedre vare på munnen min? /tannkjøtt? Mvh. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan hende det er betent. Du bør ta deg en tur til tannlegen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg