Gå til innhold

Hva slags dop ble jeg tilbudt?

Anbefalte innlegg

I dag ble jeg tilbudt noe som startet på "tri-" men jeg fikk ikke med meg mer fordi jeg ikke så hele etiketten, og han snakket så lavt.

Hva kan dette ha vært for noe stoff? Jeg takket selvfølgelig nei, men lurer litt på hva det var...

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag ble jeg tilbudt noe som startet på "tri-" men jeg fikk ikke med meg mer fordi jeg ikke så hele etiketten, og han snakket så lavt.

Hva kan dette ha vært for noe stoff? Jeg takket selvfølgelig nei, men lurer litt på hva det var...

8838596[/snapback]

Tricyclen ? Heh, vet ikke om så kan være tilfellet siden det er et østrogen-rikt middel men.. eneste jeg kom på:-

Lenke til kommentar
Tri kreatin?  :p

8839570[/snapback]

Tenkte det samme :cool:

Eller kanskje det var Tribulus terrestri? Et slags kostilskudd det og.

Edit: Vet ikke noe dop som begynner på tri, bare kostilskudd.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

hmm, mange gode forslag her, men er ikke sikker på om noen av dem er rett. Det var et middel i flytene form på en liten flaske.

Jeg så heller ingen bindestrek på etiketten. Tror også at middelet var litt gulaktig, men skal ikke si det sikkert.

Jeg akter ikke å gå tilbake til han og spørre hva det var :p

Lenke til kommentar
hmm, mange gode forslag her, men er ikke sikker på om noen av dem er rett. Det var et middel i flytene form på en liten flaske.

Jeg så heller ingen bindestrek på etiketten. Tror også at middelet var litt gulaktig, men skal ikke si det sikkert.

Jeg akter ikke å gå tilbake til han og spørre hva det var :p

8851639[/snapback]

Mulig han prøvde å scamme deg, for alt vi vet.

Det er veldig mye lureri innenfor det svarte markedet, tilbød han fyren deg roids uten at du hadde kontaktet han på forhånd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...