Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 På komplett sine sider skal de nå ha under tusen kroner for noname 512mb pc2700 minne... Er det i ferd med å skje noe? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Om det skjer noe? Det skjer alltid noe, og at prisen har sunket noe den siste tiden er helt klart. Likevel tviler jeg på at dette er et "tegn" på at vi får fråtsetilstander igjen.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Om det skjer noe?Det skjer alltid noe, og at prisen har sunket noe den siste tiden er helt klart. Likevel tviler jeg på at dette er et "tegn" på at vi får fråtsetilstander igjen.... Jepp, og en av årsaken til det er dollar kursen som stadig faller fordi at den norske kronen blir sterkere. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Faller og faller, Fru Blom............ 1 stk. TwinMos PC2100 512Mb har fra 30.12.02 til 04.01.03 falt med nøyaktig 53 kroner. Så er det noe som skjer...........? Nix. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eh... dette er et tidsrom på 5 dager da... Kan kanskje være lurt å se i litt større tidsperspektiv? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Som den synske personen jeg ikke er, så er det umulig å si noe om ram- priser frem 3 måneder f.eks. Ingen kan det. Sier vi i løpet av 2003, så vil jeg si at prisene både vil falle og øke i løpet av året. Se hvor meningsløst det er med slik gjetning................? Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Minne prisene er styrt av forventet etterspørsel i markedet, forruten tilgang da. Normalt stiger minneprisen om høsten og topper seg rundt jul og nyttår, de holder seg rimelig høyt fram til april, mai da de synker, da det er som regel mindre aktivitet (kjøping) om sommeren slik at prisene blir presset lavere pga lav etterspørsel. Men det er ikke garantert at prisen blir 'latterlig lav', da minneprodusentene prøver å regulere produksjonen for å holde en gjevn pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå